شناسهٔ خبر: 169124 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سوال نمایندگان را با حضور شریعتمداری و اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه بررسی می‌کند

کمیسیون اقتصادی43 کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی این هفته، سوالات نمایندگان را از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در نشست روز سه‌شنبه بررسی می‌کند.

به گزارش «نماینده»   کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه) جلسه دارد.

کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه روز یکشنبه، به بررسی مفاد طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال و طرح استفساریه ماده ۱۳ قانون مناطق آزاد پرداخته و در نشست روز دوشنبه به بررسی و تعیین اولویت‌های نظارتی سال ۱۴۰۰ در حوزه قوانین اقتصادی به استناد مصوبه مورخ ۱۷ فرورودین ماه ۱۴۰۰ این کمیسیون خواهند پرداخت.

همچنین این کمیسیون در روز سه‌شنبه، سوال نمایندگان علی اکبر کریمی نماینده اراک، جلال محمودزاده نماینده مهاباد و علی خضریان نماینده تهران را از شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی خواهند کرد و در ادامه این نشست به بررسی سوال محمد صفایی دلویی نماینده گناباد، حجت‌الاسلام پژمانفر نماینده مشهد و حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر از اسلامی وزیر راه و شهرسازی می‌پردازند.

هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی هم در جلسه روز چهارشنبه در خصوص اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح جلسه‌ای برگزار خواهند کرد

نظر شما