شناسهٔ خبر: 169105 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب روی کارآمدن افراد کارآمد می‌شود

حاشیه بازدید «محمدصالح جوکار» نماینده یزد از پایگاه اطلاع رسانی «نماینده» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب روی کارآمدن افراد کار آمد می شود که این امر بهبود وضعیت را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: ۵۶ هزار نفر در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره قبل تفاوت معنا داری نداشته و مشارکت در سطح خوبی بوده است.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها ادامه داد: نکته اصلی مشارکت مردم و رونق بخشی به انتخابات است، اگر چه مردم مقداری امیدشان نسبت به عملکرد دولت و شوراها کم شده اما باید بدانیم در خرداد ماه، آینده سیاسی کشور در سال های آینده رقم می خورد.

وی افزود: عدم مشارکت مردم موجب انتخاب مجدد فرد ناکارآمد فاقد دارای شاخصه های کاندید مطلوب خواهد شد و می تواند وضعیت کشور را نسبت به گذشته بدتر کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها صریح کرد: افزایش مشارکت اجتماعی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور موجب تامین منافع آن ها می شود و نتایج خوبی را در عرصه بین المللی و ارائه خدمات داخلی به ارمغان می آورد.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب فرد اصلح که دارای توانایی و کارآمدی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای خدمت مردم اساسی و مهم  است

نظر شما