شناسهٔ خبر: 169097 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل کارگروه مانع‌زدایی از تولید در مجلس برای تحقق شعار سال

مهدی عسگری عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت:در این کمیسیون یک کارگروه مانعزدایی از تولید ایجاد خواهیم کرد تا گلوگاه‌هایی که باعث ایجاد اشکالاتی در فرایند تولید شده و دست و پای بخش خصوصی را برای تولید بسته شناسایی و رفع کنیم.

به گزارش «نماینده»  مهدی عسگری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام  «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی» اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس تمام تلاش خود را برای حمایت بیشتر از تولید در کشور به کار خواهد بست، و رفع موانع تولید، حذف و اصلاح قوانین دست و پاگیر و در صورت لزوم تصویب قوانین جدید در راستای تحقق شعار سال در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی در همین راستا، افزود:در کمیسیون صنایع یک کارگروه ویژه مانع‌زدایی از تولید ایجاد خواهیم کرد تا گلوگاه‌هایی که باعث ایجاد اشکالاتی در فرایند تولید شده و دست و پای بخش خصوصی را برای تولید بسته شناسایی و رفع کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ادامه داد:لازم است تا مقررات و قوانینی که باعث ایجاد هفت خان‌های بوروکراتیک برای تولید کنندگان شده شناسایی شود لذا به این منظور این ایده را دنبال خواهیم کرد تا کارگروهی ذیل کمیسیون صنایع و معادن با عنوان مانع زدایی از تولید ایجاد شود تا به صورت تخصصی و  ویژه به این موضوع در مجلس بپردازد.

عسگری تصریح کرد: با تشکیل این کارگروه تخصصی نظارت‌های میدانی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حوزه‌های مختلف اقتصادی تشدید و دعوت از مسئولان اجرایی کشور برای پاسخ و ارایه گزارش در کمیسیون افزایش خواهد یافت.

نظر شما