شناسهٔ خبر: 169087 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عده‌ای حقوق و پاداش می‌گیرند تا مانع تولید شوند

 محمدصالحی دارانی عضو کمیسیون امور داخلی کشور با انتقاد از وضعیت واحدهای کوچک تولیدی و بروکراسی گفت: متأسفانه عده‌ای حقوق و پاداش می‌گیرند تا مانع تولید و کار شوند.

به گزارش«نماینده» حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت سالروز شهادت صیاد شیرازی و آوینی گفت: ‌ در سال ۱۴۰۰ ملت سربلند ایران با عزم استوار و تجدید پیمان ماندگار با نظام اسلامی با مشارکت در انتخابات باید بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز در سال جهش تولید، پشتیبانی و مانع زدایی باید با همتی بالا در رفع موانع بکوشد. امروز پس از گذشت چندین ماه در رفع موانع اتفاقی نیفتاده است و همچنان مردم محروم برای اشتغال و تولید باید از هفت خوان رستم، هفت شهر عشق و ۱۰ میدان خواجه‌عبدالله انصاری عبور کنند و ناامید و مأیوس شوند.

وی اضافه کرد: امروز برای واحدهای کوچک تولیدی باید خون دل‌ها خورد و سپس دریافت که عده‌ای حقوق و پاداش می‌گیرند تا مانع کار شوند. نابرده گنج میسر نمی‌شده دیروز، مزد از کسی‌ست جان برادر که مانع است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و صمت در خصوص انباشت محصولات سیب‌زمینی گفت: این وضعیت کشاورزان محروم را به استیصال کشانده است، امروز که مرغ به همت والای مسئولان تا افلاک سر کشیده کاش قدری هم پرواز را به سیب زمینی می‌آموخت.

‌صالحی دارانی تصریح کرد: امروز در مجلس نباید نشست و تنها مشکلات را بیان کرد، وقت ارائه راهکار است تا با تصمیمات قاطع و رفع بروکراسی در تولید مشکلات حل و فصل شود.

نظر شما