شناسهٔ خبر: 169064 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ

دهنوی: شهرداری به جای انجام بدیهی‌ترین وظایف خود، تهران را به بنگاه اقتصادی برای کسب درآمد تبدیل کرده است

دهنوی- حناچی نماینده مردم تهران نوشت: باعث تاسف است که شهرداری به جای انجام بدیهی‌ترین وظایف خود، شهر تهران را به بنگاه اقتصادی برای کسب درآمد تبدیل کرده است

به گزارش«نماینده» سید محسن دهنوی ، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از عملکرد شهردار تهران در نامه ای به پیروز حناچی نوشت:

«آقای دکتر پیروز حناچی
شهردار محترم تهران

سلام علیکم؛
روزهای بسیاری است که سیمای شهر تهران شبیه به مجلات زرد طاغوتی شده و در هر اتوبان و گذرگاهی بیلبوردهای تبلیغاتیِ انواع بنگاه‌های تجاری و سریال‌های نمایش خانگی نصب شده است. بحمدالله اوضاع کسب درآمد از سازمانی که بر اساس نامش وظیفه زیباسازی شهر را بر عهده دارد، خوب است و مزایده‌های کلان شرکت‌های تبلیغاتی، سود سرشاری را به حساب شهرداری سرازیر می‌کند.
باعث تاسف است که شهرداری به جای انجام بدیهی‌ترین وظایف خود، شهر تهران را به بنگاه اقتصادی برای کسب درآمد تبدیل کرده است. توقع آذین‌بندی اعیاد شعبانیه در خیابان‌های شهری که بیش از ۹۰ درصد جمعیت آن را شیعیان تشکیل می‌دهند آن قدر بدیهی است که اعتراض به عدم انجام آن توسط شهرداری تهران نیز شرمساری به ارمغان می‌آورد. 
این اتفاق در محرم سال گذشته نیز با بهانه‌های مضحکی چون کمبود پارچه برای سیاه‌پوش‌کردن تهران مشاهده شد که عذر بدتر از گناه بود.
اینجانب به عنوان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی حاضرم در رسانه ملی با شما، در این موضوع و درباره تمام مسائل مربوط به عملکرد شهرداری در سال‌های اخیر، مناظره نمایم.

سید محسن دهنوی»

نظر شما