شناسهٔ خبر: 169042 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بحرین با اعزام سفیر به سرزمین‌های اشغالی مرتکب خطای سیاسی جبران‌ناپذیری شد

حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است آینده رژیم صهیونیستی و حکومت‌های عربی که اقدام به عادی‌سازی روابط می‌کنند، محتوم به فروپاشی است.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن محکومیت اقدام بحرین در اعزام سفیر به سرزمین های اشغالی، گفت: این اقدام کمکی به اسرائیل نمی کند و طبق پیش بینی رهبر معظم انقلاب که فرمودند تا ۲۵ سال آینده رژیمی تحت عنوان اسرائیل وجود نخواهد داشت، شاهد اضمحلال آنها خواهیم بود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی را برای آنها نجات بخش ندانست و افزود: آنها تلاش دارند با این ارتباط وابستگی بیشتری به آمریکا داشته باشند تا با تصوری غلط، امنیتی برای خود رقم بزنند در حالی که باعث می شوند حکومت های آنها به سمت سقوط پیش رود.

وی تأکید کرد: این خطای سیاسی بحرین باعث کاهش امنیت و افزایش بی ثباتی در منطقه شده و ریشه های بحران در منطقه را عمیق تر می کند ضمن اینکه در آینده شاهد چالش های جدیدی در منطقه خواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه آینده رژیم صهیونیستی محتوم به فروپاشی است، خاطرنشان کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی در دوره ای موقت با ارتباطی که با کشورهای عربی برقرار می کند، بر برخی جنایات خود سرپوش بگذارد اما به سرعت به سمت سقوط پیش خواهد رفت.

نظر شما