شناسهٔ خبر: 169023 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امنیت، زیرساخت توسعه هر کشوری است/لزوم توجه به معیشت نیروهای مسلح و حافظان امنیت کشور

سارا فلاحی نماینده ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگزاران ما در عرصه دفاع و امنیت در نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، حافظان امنیت هوایی ، دریایی و سیاسی ما هستند، اما ما در مجلس و دولت نتوانستیم مرزهای معیشتی و اقتصادی آنها را حفاظت کنیم.

به گزارش «نماینده» سارا فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک سال نو گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی پر از صداقت و مسئولیت پذیری و تهی از ریای مذهبی و سیاسی باشد و سخنان استراتژیک رهبر معظم انقلاب صرفاً لقلقه زبان برخی از مسئولان بی عمل نباشد و این سخنان راهبردی صرفاً در همایش ها و سمینارها به حراج گذاشته نشود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم افزود: امنیت، زیرساخت توسعه هر کشوری است و اگر ما می خواهیم در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی توسعه پیدا کنیم، باید به کارگزاران امنیتی، دفاعی و انتظامی توجه کنیم.

وی اضافه کرد: کارگزاران ما در عرصه دفاع و امنیت در نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، حافظان امنیت هوایی، دریایی و سیاسی ما هستند، اما ما در مجلس و دولت نتوانستیم مرزهای معیشتی و اقتصادی آنها را حفاظت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه حقوق و مزایا یکی از مهمترین عناصر مدیریتی سرمایه انسانی است، ادامه داد: امروز نیروهای دفاعی و انتظامی ما در مضیقه اقتصادی هستند و ما باید بیشتر به آنها توجه کنیم. از آنها انتظار کارگشایی داریم، درحالی که در حصار انواع مشکلات اقتصادی آنها را گرفتار کرده ایم. امیدوارم در این سال توجه بیشتری به آنها شود.

نظر شما