شناسهٔ خبر: 169011 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ظریف، مدیون لاریجانی است/ سخنان اخیر ظریف از عصبانیت بوده است

نعمتی بهروز نماینده مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه ظریف مدیون لاریجانی است گفت: سخنان اخیر ظریف در اوج عصبانیت مطرح شده چراکه وقتی او عصبانی می‌شود، حرف‌هایش تنظیم نیست.

به گزارش «نماینده» بهروز نعمتی نماینده سابق مجلس در خصوص اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه «چینی‌ها اسم لاریجانی را هم نمی‌شناختند»، گفت: آقای لاریجانی رئیس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده و مقامات چینی نیز کاملاً وی را می‌شناختند.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: مدیران و کارشناسان وزارت امور خارجه، عضو کمیته‌هایی هستند که زیر نظر آقای لاریجانی بررسی سند راهبردی ایران و چین را از هشت ماه پیش آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ظریف در مقاطع مختلف مدیون لاریجانی است، تصریح کرد: آقای ظریف وقتی عصبانی می‌شود، حرف‌هایش تنظیم نیست. به نظر من در اوج عصبانیت چنین حرف‌هایی را زده است.

گفتنی است، محمدجواد ظریف در میزگردی مجازی که چهارشنبه شب در یک شبکه اجتماعی برگزار شد در خصوص نقش لاریجانی در سند راهبردی ایران و چین گفت: «اصلاً چینی‌ها اسم آقای لاریجانی را هم نمی‌شناختند که به ما پیشنهاد کنند، ما پیشنهاد کردیم. آقای لاریجانی پیشنهاد من به دفتر رهبری بوده است. ما آقای لاریجانی را تعیین و اصرار کردیم که وی پیگیری این پرونده را ادامه دهد.»

نظر شما