شناسهٔ خبر: 168998 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چگونه از محتوای تکراری ناخواسته جلوگیری کنیم؟

سئو بمب

محتوا تکراری چیست؟

یکی از مشکلات رایجی که در اغلب سایت های اینترنتی خواسته یا ناخواسته به وجود می آید، محتوا تکراری است. این نوع محتوا می تواند بسیار کوتاه در حد یک URL باشد و یا طولانی تر و در حد یک یا چند جمله از محتوای منتشر شده بر روی سایت، در هر صورت تا جایی که ممکن است از به وجود آمدن چنین مشکلاتی باید جلوگیری کرد. معمولا افرادی که به سایت سئو بمب seobomb.ir مراجعه می کنند، به دنبال شناسایی و یا رفع محتوا تکراری هستند.

محتوا تکراری را در صورت امکان نباید به وجود آورد، به همین خاطر بهتر است در همه مراحل طراحی سایت و همچنین مدیریت سایت، از یک متخصص سئو مشاوره دریافت کرد تا بتوان به راحتی از به وجود آمدن محتوا تکراری جلوگیری کرد. کارشناسان سئو بمب seobomb.ir این امکان را فراهم کرده اند تا بتوان در همه مراحل طراحی سایت و حتی بعد از آن از مشاوره های حرفه ای بهره مند شده تا این مشکل در سایت به وجود نیاید. البته در صورتی که خواسته یا ناخواسته هم این مشکل در یک سایت به وجود آمده باشد، کارشناسان سایت سئو بمب seobomb.ir می توانند در کوتاه مدت این مشکل را برطرف نمایند و اجازه ندهند موتورهای جستجو مثل گوگل سایت مد نظر را جریمه کنند.

محتوا تکراری

انواع محتوا تکراری کدامند؟

به طور کلی دو نوع محتوا تکراری می توان معرفی کرد که هر کدام از آنها که در یک سایت وجود داشته باشد، از نظر الگوریتم های گوگل تخلف محسوب می شود و ممکن است جریمه سایت را به دنبال داشته باشند.

 

نوع اول

در این نمونه از محتوای تکراری محتوایی که در سایت منتشر شده، با محتوای سایر سایت ها مشابه است. حال این محتوا می تواند یک مقاله باشد و یا حتی یک یو آر ال، در هر صورت تاثیر منفی روی سئو سایت می گذارد. معمولا محتوایی که قرار است در سایت خود منتشر کنیم را ابتدا بهتر است از نظر کپی بودن یا نبودن با سایر سایت ها بررسی کنیم، در صورتی که محتوا کاملا یونیک باشد سپس اقدام به درج آن در سایت می کنیم و در صورت وجود کپی، بهتر ابتدا نقص های آن رفع شده و سپس آن را در سایت درج نمود. متخصصان سایت سئو بمب می توانند محتوایی که با سایر سایت ها مشابه بوده را سریع پیدا کرده و راهکار مناسب برای اصلاح آن را نیز ارائه می نمایند تا از صدمه دیدن سایت مد نظر جلوگیری شود.

نوع دوم

در این نمونه از محتوای تکراری، مشابه متن مقاله یا URL و یا هر چیز دیگری در سایت خودمان موجود است. در این صورت نیز موتورهای جستجو حساسیت نشان داده و این کار را تخلف می دانند. معمولا اغلب سایت ها بدون اینکه بخواهند، محتوا تکراری منتشر می کنند تا جایی که در حال حاضر نزدیک به 30 درصد محتوای موجود در دنیای دیجیتال، تکراری است. سایت سئو بمب را می توان مرجعی برای رفع مشکل محتوا تکراری سایت های مختلف دانست. متخصصان سئو بمب با ابزار و دانش فنی که در اختیار دارند، سایت را در مدت زمان کوتاهی بررسی کرده و در صورت مشاهده هر گونه محتوای تکراری، آن را اصلاح می کنند.

چگونگی ایجاد محتوا تکراری ناخواسته

ممکن است فردی یک سایت را هم به صورت www .example.com یعنی WWW در ابتدا و هم به صورت example.com راه اندازی کرده باشد. در این صورت هر محتوایی که در سایت اول درج می شود، در سایت دوم نیز موجود است. این موضوع باعث می شود تا به صورت ناخواسته صفحات تکراری بسیار زیادی ایجاد شود.

معمولا افرادی که سئو بمب seobomb.ir را برای بهینه سازی سایت خود انتخاب می کنند، از به وجود آمدن این مشکلات در امان خواهند بود، زیرا متخصصان شرکت سئو بمب بر این موضوع تسلط کامل داشته نمی دهند یک سایت به دو شکل با WWW و بدون WWW ایجاد شود.

سئو بمب در سال های اخیر توانسته با انجام صفر تا صد سئو سایت های مختلف، کمک بزرگی به کسب و کارهای آنلاین بکند. شرکت ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات سئو بسیار زیاد هستند، اما سئو بمب با توجه به کیفیت بالای خدمات و قیمت بسیار مناسب آنها، توانسته است تا حدودی خیال مشتریان خود را از بابت سئو راحت کند و این موضوع باعث شده تا از بین شرکت های بسیار زیاد، seobomb.ir انتخاب اول بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی باشد.

نظر شما