شناسهٔ خبر: 168934 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مشاور احمدی نژاد: اظهارات احمدی نژاد علیه حدادعادل دروغ و تهمت بود

محمود احمدی نژاد عبدالرضا داوری

به گزارش «نماینده» عبدالرضا داوری با انتشار یک رشته توییت، بر کذب بودن ادعاهای احمدی نژاد دربارۀ دکتر غلامعلی حدادعادل تصریح کرد و نوشت:

 

۲۵ روز قبل، از دو خبرنگار ایرانی مرتبط با خاندان پهلوی خواستم تا از شهبانو فرح پهلوی، درباره موضوع دستبوسی دکتر غلامعلی حدادعادل استعلام نمایند.

شهبانو فرح پهلوی در پاسخ گفته بود چنین موضوعی را به خاطر ندارد، با این حال قرار شد آرشیو عکس سلطنتی خاندان پهلوی با دقت مرور شود.
 

شب گذشته یکی از همان دو خبرنگار پیام داد و نوشت: «آرشیو سلطنتی تصاویر خاندان پهلوی، با دقت مرور شده و عکسی درباره دستبوسی دکتر حدادعادل در این آرشیو موجود نیست.»

اخلاق و انصاف و جوانمردی حکم میکند، به رغم اختلاف نظر با دکتر حدادعادل، از انتشار تهمت دروغین علیه او راضی نباشیم.


 

براساس این تحقیق، هیچ عکسی درباره دستبوسی دکتر حدادعادل از شهبانو فرح پهلوی وجود ندارد و در شرایطی منبع این خبر کذب، خانم پریوش سطوتی معرفی شده که او از طریق پسرش، مرحوم سیروس فاطمی به سیستم امنیتی/سیاسی دولت بریتانیا متصل بود.


 

دو خبرنگاری که در این تحقیق با اینجانب همکاری کردند، مقیم آمریکا و اروپا هستند و آمادگی دارم اسناد مکتوب مربوط به این تحقیق را عنداللزوم و برای رسیدگی های آتی، در اختیار مراجع ذیربط قرار دهم تا به فضل الهی، زمینه بداخلاقی، نشر اکاذیب و افترا در محیط سیاسی میهن مان محدود گردد.

نظر شما