شناسهٔ خبر: 168924 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شورای شهر بعدی تهران باید مدیریت شهری را بیدار کند

پرویز سروری/* دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای شهر تهران ۱۴۰۰، یک تکلیف مهم و فوری دارد و آن بیدار کردن مدیریت شهری و بازگشت آن به ریل خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش «نماینده» پرویز سروری دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلاب که روز گذشته در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران ثبت نام با بیان اینکه تهران به مثابه پایتخت ایران نیازمند یک تحول همه‌جانبه و ضروری دارد تا از پیامدهای این خواب مدیریتی چهار ساله که گرفتار آن بوده خلاص شود،گفت:  مهمترین دستور کار شورای شهر تهران ۱۴۰۰ باید بازگشت به روزهای پرشکوه با خدمت صادقانه باشد. روزهایی که تهران را به یک کارگاه بزرگ از پروژه‌های کلان عمرانی در حوزه‌های مختلف شهری تبدیل کرده بود. 

وی تاکید کرد: شورای شهر تهران ۱۴۰۰، در برابر همشهریان مظلومی که چهار سال است شاهد رکود و خمودگی و تعطیلی از سوی اداره کنندگان شهر بوده‌اند، یک تکلیف مهم و فوری دارد و آن بیدار کردن مدیریت شهری و بازگشت آن به ریل خدمت‌رسانی به مردم است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه لیاقت مردم تهران بسیار بیشتر از وضع نابسامان و خموده فعلی است،افزود: مردم تهران حق دارند در حوزه‌های مختلفی چون حمل‌ونقل و ترافیک، محیط زیست و  فضای سبز، فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شاهد تحول در محیط پیرامون خود باشند.

سروری گفت:این تحول هم جز با طراحی کارشناسانه نظام مسایل تهران بر پایه فرآیند مشارکت‌جویانه همه نخبگان و دلسوزان و آغاز تحول در مدل خدمت‌رسانی به شهروندان محقق نخواهد شد.

نظر شما