شناسهٔ خبر: 168915 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گودرزی: پارلمان‌های محلی قوی‌تر به حل مشکلات مردم کمک می‌کند

گودرزی سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان لرستان گفت: در سایه انتخابات پرشورتر شوراها است که ما می‌توانیم شوراها و پارلمان‌های محلی قوی‌تری داشته باشیم که این مسئله می‌تواند به حل بیشتر مشکلات مردم کمک کنند.

به گزارش «نماینده» عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به طولانی شدن زمان پاسخ به استعلامات درباره نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بهتر بود تا زمان ثبت‌نام این کاندیداها برای انتخابات تمدید شود.

وی افزود: از سوی دیگر به خاطر شرایط کرونایی حاکم بر کشور و قرمز بودن شرایط بخشی از شهرها امکان حضور کاندیداها در فرمانداری‌ها برای ثبت‌نام وجود نداشت و از سوی دیگر سامانه مربوط به ثبت‌نام در این باره نیز با اشکالاتی مواجه بوده است.

سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان لرستان اظهار داشت:‌ برهمین اساس با هدف حضور افراد خبره‌تر و کاردان‌تر در عرصه انتخابات شوراها لازم بود تا وزارت کشور زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مربوط به این بخش را تمدید کند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در سایه انتخابات پرشورتر شوراها است که ما می‌توانیم شوراها و پارلمان‌های محلی قوی‌تری داشته باشیم که این مسئله می‌تواند به حل بیشتر مشکلات مردم کمک کنند.

نظر شما