شناسهٔ خبر: 168875 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کاخ سفید چاره‌ای جز جبران بدعهدی هایش ندارد

گیلانی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: آمریکایی ها چاره ای جز جبران بدعهدی هایشان را ندارند از این رو هیچ مذاکره برجامی با ایالات متحده صورت نخواهد گرفت.

به گزارش«نماینده» سهراب گیلانی در خصوص طرح پیشنهاد گفتگوهای برجامی از سوی ایالات متحده آمریکا، گفت: دستگاه دیپلماسی کشورمان به صورت رسمی اعلام کرد که سیاست جمهوری اسلامی ایران در مواجه با برجام مشخص است لذا کشورهای نقض کننده توافقنامه باید به تعهداتشان عمل کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب نیز استراتژی کشورمان در خصوص برجام مبنی بر اینکه "آمریکا باید تحریم ها را بردارد و خسارات وارد شده به حقوق ملت را جبران کند" را بیان کردند که برای همگان فصل الخطاب است.

وی ادامه داد: این مهم در حالیست که مطابق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی آمریکایی ها چاره ای جز جبران بدعهدی هایشان را ندارند از این رو هیچ مذاکره برجامی با ایالات متحده صورت نخواهد گرفت زیرا چارچوب توافقنامه برجام مشخص است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک امروزه آمریکایی ها و اروپایی ها باید به تعهداتشان در برجام عمل کنند و این موضوعی است که افکار عمومی دنیا نیز انتظار آن را می کشد.

نظر شما