شناسهٔ خبر: 168859 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مبادا آقایان مشغول جلسات انتخاباتی شوند و مردم را در آستانه شب عید فراموش کنند

نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مبادا برخی آقایان مشغول جلسات انتخاباتی شوند و مردم را در آستانه شب عید فراموش کنند، بدانید کارد سیاسی‌کاری‌ها، دعوا و کشمکش‌های سیاسی و سوء مدیریت‌ها به استخوان ملت رسیده است.

به گزارش «نماینده» مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس امروز  (یکشنبه ۲۴ اسفند ماه) تذکر شفاهی به رئیس جمهور در صحن مجلس به گرانی های اخیر در بازار اشاره و اظهار کرد:  ملاک و معیار ارزیابی قیمت‌ها کف بازار است نه آنچه در زیرنویس شبکه‌های تلویزیونی، جلسات و محافل شما گفته می‌شود.

نماینده مردم نهبندان  در مجلس با تاکید بر اینکه نارضایتی شدید مردم از وضعیت افسارگسیخته قیمت به خوبی مشهود است، گفت: وضعیت افسارگسیخته قیمت‌ها مردم را در آستانه شب عید به شدت نگران کرده و این در صورتی است که بسیاری از اجناس و کالاها به وفور در بازارهای یافت می شود اما قیمت ها به صورت لحظه ای در حال بالا رفتن است چون با دلال ها و واسطه‌ها برخورد جدی صورت نمی گیرد.

نخعی با تاکید بر اینکه  افزایش قیمت کالاهای اساسی باعث شد اقشار متوسط جامعه به زیر خط فقر سقوط کنند، گفت: گرانی‌ها سفره مردم به ویژه طبقات محروم و مستضعف جامعه را روز به روز کوچک و کوچکتر کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس هشدار داد: مبادا برخی آقایان مشغول جلسات انتخاباتی شوند و مردم را در آستانه شب عید فراموش کنند، بدانید کارد سیاسی‌کاری‌ها، دعوا و کشمکش‌های سیاسی و سوء مدیریت‌ها به استخوان ملت رسیده است.

نظر شما