شناسهٔ خبر: 168819 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ایمن سازی کشور خواهد شد

حجت الاسلام سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث ایمن سازی کشور خواهد شد.

به گزارش«نماینده» علیرضا سلیمی به اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث ایمن سازی کشور خواهد شد و چنین اتفاق مهمی سبب می‌شود که دشمن نتواند چشم طمع به کشورمان داشته باشد.

براساس آمارها انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای افزایش پیدا کرده است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس افزود: مشارکت بالای در انتخابات باعث می‌شود که رئیس جمهور آینده با اقتداری مثال زدنی سکان اداره امور کشور را در دست بگیرد و در حقیقت برای حل مشکلات بوجود آمده انگیزه مضاعفی خواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: آمارها نشان می‌دهد که انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق‍های رای افزایش پیدا کرده است و قطعا ما به چنین حضوری نیاز خواهیم داشت؛ چرا که توطئه‌های دشمنان با حضور ملت در انتخابات خنثی خواهد شد.

مردم ایران اسلامی زمان شناس و فهیم هستند

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی زمان شناس و فهیم هستند و قطعا شرایط را متوجه بوده‌اند و این بار هم همچون گذشته نشان خواهند داد که هیچگاه از ارزشهای انقلاب اسلامی عقب نشینی نمی‌کنند.

سلیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اخیرا تاکید کردند که حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای علاج مشکلات کشور است؛ بنابراین همگان باید برای این رخداد مهم سنگ تمام بگذارند تا اینکه مسیری برای حل مشکلات بوجود آمده در کشور باشد./

نظر شما