شناسهٔ خبر: 168808 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فتحی در نشست نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس در استان کردستان:

منطقه ویژه تجاری محصول توت فرنگی در استان کردستان ایجاد شود

محسن فتحی این نماینده مردم در مجلس گفت: در سنندج، کامیاران، دیواندره و بخشی از سروآباد منطقه ویژه تجاری توت فرنگی ایجاد شود تا بتوانیم این منطقه را در استان داشته باشیم.

به گزارش «نماینده» محسن فتحی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس در استان کردستان، گفت: مردم کردستان به عنوان یکی از اصیل ترین مردم ایران همواره از حامیان کشور بودند و قدر خدمتگذاران خود را می دانند و شایسته خدمت هستند.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیوان‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمبودها، عوامل متعددی چون بی توجهی رژیم ستمشاهی و درگیری استان کردستان در جنگ تحمیلی دارد و این عوامل باعث شد تا استان کردستان از کاوران توسعه عقب بماند، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با نگاهی مبتنی بر تبعیض مثبت در قانونگذاری و ایفای جدی نقش نظارتی خود، باید در توسعه استان کردستان نقش جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم کمیته ویژه ای در هیات رئیسه به منظور پیگیری و نظارت خواسته های استان ها به ویژه استان کردستان تشکیل شود، تصریح کرد: طرحی درخصوص تجمیع مالیات در استان، شهرستان و دهیاری ها داریم که امیدواریم دکتر قالیباف ما را در صحن علنی یاری کند.

فتحی با اشاره به اینکه در کل کشور ۳ منطقه ویژه تجاری محصول محور داریم، ادامه داد: به عنوان اولین بار از شما درخواست می کنم در سنندج، کامیاران، دیواندره و بخشی از سروآباد منطقه ویژه تجاری توت فرنگی ایجاد شود تا بتوانیم این منطقه را در استان داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه از ابتدای کار مجلس یازدهم مقام معظم رهبری همواره فرمودند که دولت و مجلس در یک کشتی قرار دارند و به تعاملی برای عبور از این برهه حساس نیاز داریم، گفت: مجلس ناظر خوبی بر دستگاه مجریه خواهد بود و این تعامل است که می تواند کشتی نظام را به محلی امن برساند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: امروز کاندیداهای شورای شهر ثبت نام می کنند. رئیس مجلس از نخبگان دعوت کنند تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا داشته باشیم و افراد متعهد به نظام انتخاب شوند.

نظر شما