شناسهٔ خبر: 168795 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لایحه اصلاحیه بودجه ۹۹ شهرداری تهران تصویب شد

شورای شهر لایحه اصلاحیه بودجه ۹۹ شهرداری تهران با رأی مثبت ۱۵ نفر از اعضای شورای شهر امروز به تصویب رسید.

به گزارش «نماینده» لایحه اصلاحیه بودجه ۹۹ شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کردند.

سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در این زمینه گفت:‌در لایحه اصلاح بودجه سال ۹۹ حناچی درخواست کرد که مبلغ ۳ هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات جاری و هزینه‌ای جابه‌جا شود تا امکان انعطاف‌پذیری تا پایان سال فراهم باشد.

وی درباره بدهی بیمارستان مسیح دانشوری از محل عوارض شهرداری تهران گفت: قرار شد بدهی ما از محل عوارض تهاتر شود و از اسناد خزانه پرداخت انجام گیرد.

مجید فراهانی دیگر عضو شورای شهر تهران در این زمینه گفت:‌ما به شهردار تهران اجازه جابه‌جایی تا سقف ۱۰ درصد بودجه را داده بودیم بخش عمده این تغییرات در رقم بودجه ۹۹ ایجاد نشده و صرفا جابه‌جایی از در واقع نه سقف و نه نسبت بودجه تغییر کرده است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت:‌من با اصلاح بودجه ۹۹ موافقم البته به نظرم این اصلاحیه لازم نبود که به شورا ارسال شود چرا که اجازه جابه‌جایی ۱۰ درصد ردیف‌های بودجه را به شهردار داده بودیم.

وی گفت: اینکه بودجه از کجا برداشته و به کجا اضافه شده است از اختیارات شهردار بوده بنابر این لازم نیست که گزارشی داده شود.

سرانجام کلیات اصلاحیه بودجه شهرداری تهران برای سال ۹۹ با ۱۵ رأی موافق به تصویب رسید.

نظر شما