شناسهٔ خبر: 168706 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

موافقت کمیسیون تلفیق با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۴۰۰

حاجی بابایی/2 رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس، از تصویب پیشنهاد «متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران» در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس از تصویب پیشنهاد «متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران»  در نشست اخیر کمیسیون تلفیق خبر داد و اظهار داشت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران در صدر بند (و) تبصره ۲ ماده واحده لایحه بودجه به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تذکری که در صحن علنی مبنی بر اینکه چرا در لایحه دولت وهمچنین گزارش کمیسیون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری و تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران حذف شده است ارائه کردم، همچنین با تاکید بر اشکال دیگر بند "و" تبصره ۲،   این موضوع به کمیسیون برگشت.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: خوشبختانه در جلسه اخیر کمیسیون، این پیشنهاد به تصویب رسید و روز شنبه این مصوبه و امیدواریم در صحن علنی مجلس نیز با اکثریت آرای نمایندگان مردم به تصویب برسد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: تصویب نهایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری و تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران بی شک موجب آرامش خاطر تعداد زیادی بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد شد که در ارتقای نشاط اجتماعی موثر است.

نظر شما