شناسهٔ خبر: 168705 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر به دژپسند برای اجرای قانون درباره «انتقال تخفیف بیمه شاخص ثالث»

حاجی دلیگانی// نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس، به وزیر امور اقتصادی و دارایی ضرورت اجرای حکم قانون درباره «انتقال تخصیص بیمه شخص ثالث خودروها» را متذکر شد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ضرورت اجرای قانون درباره انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث خودروها را متذکر شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر اقتصاد به شرح زیر است:

«خلاصه تذکر:

ضرورت جلوگیری از نارضایتی مردم و تدبیر لازم برای نحوه اجرای دستورالعمل نحوه انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه‌های شخص ثالث، توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر! شرکت‌های بیمه‌ای مستند به بخشنامه ۱۳۰۱۰۷/۴۰۱/۹۹ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مدیران مناطق و شعب خود اعلام کردند که از اول اسفندماه، دستورالعمل‌ نحوه انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه نامه‌های شخص ثالث را اجرا نمایند.

نامه برخی از بیمه‌ها تنها چند روز قبل از شروع اجرای دستورالعمل یاد شده صادر شده و مشکلات عدیده‌ای برای شعب و مردم به وجود آورده است.

اطلاع‌رسانی ننمودن قبلی، ناآگاهی مراجعین، خودروهای لیزینگی و خرید اقساطی و ... باعث موجی از نارضایتی مردمی شده است. ضروری است تدبیر لازم را برای نحوه اجرای این دستورالعمل با اطلاع‌رسانی چند ماهه عمومی قبل ابلاغ فرمایید».

نظر شما