شناسهٔ خبر: 168608 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

خرید دوچرخه ثابت تکنوجیم از تنها نماینده انحصاری:

دوچرخه ثابت چیست؟

دوچرخه ثابت هم مانند تردمیل یک نوع وسیله یا دستگاه ورزشی است. که در باشگاه و منزل استفاده می شود. امروزه به دلایل مختلف مانند آلودگی هوا، محدودیت زمان و ... استفاده از این وسیله در منزل و باشگاه بسیار توصیه می شود. این وسیله انواع مختلفی دارد که در این مطلب شما را با دوچرخه ثابت آشنا خواهیم کرد.
استفاده از دوچرخه های ورزشی تکنوجیم، روشی موثر و سرگرم کننده برای داشتن بدن روی فرم است. این دوچرخه ها برای تمرینات هوازی بسیار مناسب هستند به همین دلیل برای مصارف خانگی و باشگاهی بسیار مناسب و کارآمد هستند و به شما اجازه می دهند تا تکنیک های تمرینی خود را بهبود ببخشید

در ادامه مطلب به انواع و ویژگی های دوچرخه ثابت تکنوجیم اشاره خواهیم کرد:

از یک دوچرخه سواری واقعی در جاده لذت ببرید. بیومکانیک عالی و طراحی ارگونومیک آن موقعیت های متنوعی را برای شما در دستیابی به اوج عملکرد ورزشی تان کمک می کند.
دوچرخه های ثابت Artis و Recline شرکت تکنوجیم، دستگاه هایی هستند که طیف گسترده ای از امکانات و ویژگی ها را ارائه می دهند: از کنترل ضربان قلب تا تکنولوژی تولید انرژی که در واقع به ازای تمرین شما، تولید نیرو و انرژی می کند. طراحی بی نظیر دوچرخه های ما همزمان نیاز به استفاده از سه مدل مختلف دوچرخه را برای شما رفع می کند و امکانات همزمان هر سه حالت تمرینی با این دوچرخه ها را برای شما فراهم می کند. با این دوچرخه می توانید ورزش با یک دوچرخه استاندارد، یک دوچرخه ی شهری و یک دوچرخه ی مسابقه را با حداقل تلاش تجربه کنید.

تجهیزات دارای مجوز پزشکی
برای بسیاری افراد ایجاد دردهای عضلانی و کمردرد همواره مانع انجام یک تمرین و ورزش کامل بوده است، اما لزوما چنین موضوعی همواره رخ نمی دهد. دوچرخه های Technogym بطور خاص برای استفاده افرادی که دچار مصدومیت هستند تولید شده است. بطور مثال دوچرخه های Excite + Bike Med و Excite Recline Med طراحی شده اند تا حداکثر بازدهی برای رسیدن به اهداف ورزشی و تناسب اندام را تضمین کنند.

۳ دوچرخه در ۱ دوچرخه

طراحی منحصر به فرد دسته های این دوچرخه به شما این امکان را می دهد تا در ۳ موقعیت تمرینی از آن استفاده کنید : حالت استاندارد، شهری و مسابقه ای

احساس دوچرخه سواری در جاده

این دوچرخه به دلیل کاهش فاصله بین پدال ها و تراز بهینه صندلی با پدال ها، تجربه واقعی تری از یک دوچرخه سواری به شما ارائه می دهد. زمان تمرین با این دوچرخه نه تنها احساس راحتی بیشتری خواهید داشت بلکه یک رکاب زدن واقعی و بیومکانیک را تجربه خواهید کرد.

کنترلرهای سریع

کنترلرهای سریع به شما اجازه می دهد تا بدون برداشتن دستتان از روی دستگیره ها، شدت و سرعت تمرین را تغییر دهید.

آماده برای Apple Watch

با اتصال راحت AppleWatch به کنسول یکپارچه UNITY این دستگاه، به راحتی آمار تمرینات و فعالیت ها را درساعت هوشمندتان رصد کنید. شما همچنین می توانید با نصب نرم افزار Mywellness تمامی اطلاعات تمرین و تنظیمات دستگاهتان را یکباره در اختیار داشته باشید.

پدال های هوشمند

پدال های عریض تر Recline ثبات و نگهداری بیشتری در زمان تمرین ارائه می دهند. تسمه های قابل تنظیم به راحتی با باز کردن سگک و چرخاندن آن به میزان دلخواه تغییر می کنند. شیب ۱۰ درجه پدال به سمت زمین باعث می شود که به راحتی پایتان را در حالت نشسته در داخل پدال ها قرار دهید.

تمرینات جدید درگیرکننده

یکی از تمرینات تناوبی ما را انتخاب کنید. چربی سوزی باعث افزایش مقاومت نسبت به توان مصرفی شما خواهد بود. اگر خواهان سوزاندن کالری بیشتری هستید، به تمرینات کراس نیاز خواهید داشت. تمرینات کوهستان و تمرینات متنوع دیگر برای اهداف تمرینی دیگر نیز در اختیار شماست. با استفاده از بلوک های Hi-Low جابجایی بین برنامه های تمرینی سبک و سنگین نیز امکان پذیر است.

پشتیبانی جهانی
هر جای دنیا که باشید، شبکه ی پشتیبانی جهانی و بین المللی ما برای هرگونه خدمات در دسترس شما خواهد بود و دوچرخه ی شما در هر نقطه ای از دنیا و با هر استفاده ای که از آن دارید، تحت پوشش خدمات ما خواهد بود. این بدین معنی است که با خیال راحتی می توانید سالهای سال از عملکرد دوچرخه های Technogym اطمینان حاصل کرده و با تمرکز کافی به ورزش بپردازید.

می توانید سایر محصولات تکنوجیم مانند انواع الپتیکال، تردمیل، اسکی فضایی، دستگاه های قدرتی، لوازم تمرین و ... را در سایت کارو ویژن سلامت مشاهده کنید.
برای تماس با شرکت با یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمائید:

آدرس: تهران، بلوار سعادت‌آباد، خیابان 32 غربی، پلاک 115​

تلفن تماس: 02188084553

پیج اینستاگرام: Karo.vision@

ارتباط از طریق واتساپ: 09120161983

جهت مشاهده وب سایت شرکت کارو ویژن سلامت، نماینده انحصاری تکنوجیم ایتالیا در ایران روی https://karovision.ir کلیک کنید.

نظر شما