شناسهٔ خبر: 168605 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شفافیت در مجلس و دولت رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: شفافیت در ارکان مختلف باعث خشنودی مردم می‌شود چرا که از اقدامات مسئولان با خبر می‌شوند و در اینجا دیگر مسئولی اجازه تخلف را به خود نمی‌دهد.

به گزارش «نماینده» ولی اسماعیلی به طرح شفافیت آرا اشاره کرد و گفت: ما باید شفافیت را از مجلس شروع کنیم تا اینکه مردم بدانند وکلای آنها در خانه ملت مشغول به انجام چه کاری هستند.

نماینده مردم گرمی در مجلس افزود: اگر شفافیت صورت بگیرد، مردم متوجه فعالیت‌های نمایندگان خواهند شد و در حقیقت با شفافیت آرا، مجلس در یک اتاق شیشه ای قرار خواهد گرفت؛ ضمن اینکه با شفافیت احتمال بروز فساد کاهش می یابد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شفافیت در ارکان مختلف باعث خشنودی و رضایتمندی مردم خواهد شد؛ چرا که از اقدامات مسئولان با خبر می‌شوند و در اینجا دیگر مسئولی اجازه تخلف را به خود نخواهد داد.

اسماعیلی اظهار کرد: احتمالا پس از بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ طرح شفافیت آرا مجددا به صحن علنی ارجاع داده شود که امیدوار هستیم با قاطعیت به آن رای داده شود.

وی بیان کرد: البته ناگفته نماند که همه ارکان باید شفاف شوند و این اتفاق نیز بایستی در دولت اتفاق بیفتد یعنی اینکه تمام جلسات و مصوبات هئیت دولت نیز به سمع و نظر مردم برسند تا شاهد یک رخداد بسیار خوب در کشور باشیم.

نظر شما