شناسهٔ خبر: 168510 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاجی دلیگانی مطرح کرد:

اجرای مُرّ قانون توسط دولت؛ بهترین محور برای هماهنگی بین دو قوا

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:اجرای مُرّ قانون توسط دولت بهترین محور برای هماهنگی و تعامل بیشتر بین دو قوا نظام است.

ه گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اهمیت قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها گفت: واقعا جای تشکر از مقام معظم رهبری دارد و شکر به درگاه خدا باید کرد که رهبری دور اندیش، حکیم و فرزانه ای مثل ایشان راه درست به موقع جلوی همه ارکان نظام از جمله دولت، مجلس و سایر قوا می گذراند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: فضایی که روز  گذشته بین دولت و مجلس بوجود آمد بیانگر شنیده شدن یک صدایی نبود اما بعد از تذکرات و رهنمود های ایشان،  دولت و مجلس تلاش کردند تا صدای خود را درباره اجرای قانون راهبردی برای رفع تحریم ها واحد شود.

وی افزود: آنچه که عصر روز گذشته مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند اجرای مُرّ قانون توسط دولت است که این موضوع دستاورد بسیار خوبی برای مجلس محسوب می شود از این جهت که قانونی را تصویب کرده مورد حمایت ایشان قرار دارد.

حاجی دلیگانی بیان کرد: بر این اساس  طبیعی است که دولت باید مُرّ قانون را اجرا کند و عمل به قانون بهترین محور برای عمل هماهنگی بین هر دو قوه است.

وی عنوان کرد: همانطور که انتقاداتی نسبت به  نکاتی که در اطلاعیه دولت آمده وارد است، ایشان نقد هایی  به مجلس داشتند که آن هم وارد است.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: اعلامیه ای که روز گذشته در مجلس قرائت شد دارای موضع مستحکم و منطقی در شان و جایگاه مجلس به عنوان در راس امور قرار داشتن بود.

وی یادآور شد: دولت باید بداند مجلس یازدهم مجلسی است که در این گونه مسائل مواضع محکمی دارد و در برابر حق و حقوق مردم  خواهد ایستاد.

نظر شما