شناسهٔ خبر: 168499 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: دولت

وحدت و انسجام بویژه میان قوا بزرگترین و مهمترین وظیفه در شرایط کنونی است/ نگذارید مردم مایوس شوند؛ با احساسات، هیجانات، فریاد و شعار نمی توان در برابر دشمن ایستاد

روحانی رئیس جمهور وحدت و انسجام بویژه میان قوا را بزرگترین و مهمترین وظیفه در شرایط کنونی برشمرد و با بیان اینکه تنها وحدت، اتحاد و اراده مردم است که می تواند دشمن را شکست دهد، تاکید کرد که نگذارید مردم مایوس شوند. اداره کشور و اجرای امور، کار ساده ای نیست و پیچیدگی های فراوانی دارد و با احساسات، هیجانات، فریاد و شعار نمی توان در برابر دشمن ایستاد و با برنامه ریزی، کشور را اداره کرد.


به گزارش «نماینده» حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک میلاد پربرکت امام علی(ع)، اظهارداشت: چند بار باید رهبر معظم انقلاب تکرار کنند که احترام، ادب و اخلاق اسلامی را مراعات کنید چرا گوش نمی کنیم؟

رئیس جمهور با اشاره به اینکه "اراده مردم را ضعیف نکنید و نگذارید مردم نسبت به آینده مایوس شوند"، گفت: همه باید شرایط حساس کنونی را درک کنند و آیا حق داریم با تریبونی که در اختیار ما است با اعصاب مردم بازی کنیم؟

 دکتر روحانی با بیان اینکه اصل ۱۱۳ از بدیهیات و واضحات است و طبق آن رئیس جمهور مسوول اجرای قانون اساسی است، افزود: به عنوان رئیس جمهور بار بسیار سنگینی در اجرای اصل ۱۱۳ قانون اساسی بر دوش خود احساس می کنم.

رئیس جمهور تاکید کرد: نباید قانون اساسی را به تعطیل بکشانیم و بگذاریم تخریب شود اینکه به نام حسن روحانی اهانت می کنند مهم نیست اما عنوان ریاست جمهور را کسی حق ندارد تخریب کند.

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه می ترسم دستی در پشت پرده در کار باشد که بخواهد مردم را از انتخابات مایوس کند و بگوید شما مردم کاره ای نیستید، اظهارداشت: آیا مشارکت حداکثری برای انتخاب رئیس جمهور یعنی اینکه مردم فردی را انتخاب کنند که از فردای انتخابات،  تابلو و سیبل فحاشی و تهمت بشود.

خبر تکمیل می شود...

نظر شما