شناسهٔ خبر: 168464 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

صالحی مطرح کرد؛

نقش مهم فراکسیون‌ حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در توسعه کشور

مسلم صالحی صالحی رئیس فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی با اشاره به انتخاب فرزاد گرامی به عنوان مشاور فراکسیون گفت:فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری می‌تواند نقش مهمی در توسعه پایدار، اشتغال و کارآفرینی در کشور داشته باشد.

به گزارش «نماینده» مسلم صالحی با بیان اینکه "فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی" می‌تواند محرک اصلی توسعه پایدار، اشتغال و کارآفرینی در کشور باشد، گفت: با جدیت به دنبال آن هستیم تا بتوانیم اهداف اصلی این فراکسیون را از جمله توسعه شبکه نظام‌مند مابین نهادهای دولتی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی، ایجاد یک بستر تعامل چابک جریانات سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و نهایتا جذب سرمایه حداکثری با منشاء داخلی و خارجی، محقق کنیم.

رئیس "فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی" افزود: برای رسیدن به اهداف ذکر شده، لازم است تا یک ساختار اجرایی قدرتمند و هوشمند به کار گرفته شود تا بتواند با برنامه ریزی منسجم و علمی، نتیجه مطلوب را حاصل کند.

وی تاکید کرد: در همین راستا، فرزاد گرامی، از اعضای هیئت علمی دانشگاه و دارای سوابق و تجارب ارزشمند در این حوزه، به عنوان مشاور ارشد فراکسیون منصوب شد.

نظر شما