شناسهٔ خبر: 168454 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بیانیه سازمان انرژی اتمی دهن کجی به ملت و مجلس بود

غلاکرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی دهن کجی آشکار به ملت و مجلس بود.

به گزارش «نماینده» غلامرضا شریعتی اندراتی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به موافقت نامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی طی تذکری خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: بیانیه اخیر سازمان انرژی اتمی دهن کجی آشکار به ملت و مجلس بود، چرا که مجلس با تصویب قانون لغو تحریم ها به دنبال احقاق حقوق از دست رفته ملت و تامین منافع کشور بوده است و اقدام اخیر سازمان انرژی اتمی این قانون را زیر سوال می برد.

نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما، رئیس قوه قضائیه را به عنوان مظهر برخورد با قانون شکنان می شناسیم و به ایشان متذکر می شویم که به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده و با ناقضان قانون برخورد نماید.

وی در تذکر دیگری خطاب به رئیس سازمان محیط زیست خواستار توجه وی به معضلات زیست محیطی جزیره میانکاله شد و گفت: این منطقه در معرض نابودی است و پرندگان و پوشش گیاهی آن روز به روز با آسیب های جدی تری مواجه می شوند.

نظر شما