شناسهٔ خبر: 168348 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

خاتمی:

پیک چهارم شیوع کرونا با برنامه‌ریزی دقیق قابل پیشگیری است

کرونا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند نه به لحاظ علمی و نه با سایر روش‌ها پیک چهارم شیوع کرونا در کشور را پیش‌بینی کند تاکیدکرد که پیشگیری از بروز این معضل از طریق برنامه‌ریزی امکانپذیر است.

به گزارش«نماینده» سید مسعود خاتمی در مورد انتشار اخباری از سوی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تهدید شیوع پیک چهارم شیوع کرونا در کشور در آستانه عید نوروز، گفت: ممکن است که پیک چهارم شیوع کرونا را در پیش داشته باشیم اما هیچ کس نمی‌تواند نه به لحاظ علمی و نه با سایر روش‌ها این موضوع را پیش‌بینی کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما اگر بتوانیم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنیم می توان با جرات گفت که پیک چهارم شیوع این بیماری ایجاد نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: مسئولان نباید به صراحت از ایجاد پیک چهارم این بیماری در سطح کشور صحبت کرده چرا که موجی از نگرانی را در جامعه ایجاد می کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم اکنون می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق برای کنترل این بیماری از ایجاد پیک چهارم شیوع کرونا پیشگیری کرده بنابراین این گونه اخبار ریشه علمی ندارد./

نظر شما