شناسهٔ خبر: 168291 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کوچکی نژاد در تذکر شفاهی:

دولت در اجرای قانون تامین کالاهای اساسی کوتاهی می کند

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس از کوتاهی دولت و عدم نظارت بر اجرای قانون تامین کالاهای اساسی انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده» جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه 26 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تامین کالاهای اساسی طی مدت زمان طولانی در قوه مقننه به تصویب رسید، اما دولت در اجرای آن کوتاهی می کند.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم تصریح کرد: متاسفانه هیچ نظارتی در اجرای قانون مذکور نیست و همین امر سبب افزایش فشار بیش از حد به اقشار کم درآمد شده است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد و سفر اخیرش به گیلان افزود: قطعاً راه پیش روی قوه قضائیه خوب است، اما باید یادآور شد مبارزه با فساد به تنهایی نمی تواند، محقق شود. متاسفانه در سفرهای استانی در این راستا به نمایندگان توجه نشده که سبب رنجش آنها شده است.

کوچکی نژاد در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: تامین نهاده های دامی و کود، یکی از نیازهای اصلی کشاورزان است که امروزه با کمبود شدید در موارد یاد شده مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر صمت خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل اعمال سیاست های غلط، مصالح ساختمانی در گیلان گران است و همین موضوع سبب افزایش قیمت مسکن در استان شده که نیازمند رسیدگی است.

نظر شما