شناسهٔ خبر: 168280 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوروزی مطرح کرد

تذکر مجلس به دستگاه‌های اجرایی پیرامون وضعیت جانبازان اعصاب و روان

جانبازان43 رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس یازدهم، با انتقاد از بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به وضعیت جانبازان اعصاب و روان تاکیدکرد که در نشست این هفته فراکسیون متبوعش پیرامون این موضوع به مسئولان مربوطه تذکر خواهند داد.

به گزارش «نماینده» حسن نوروزی در مورد اعلام خبری مبنی بر بی‌توجهی مسئولان به وضعیت جانبازان اعصاب و روان، گفت: بیماری این جانبازان متفاوت با سایر بیماران اعصاب و روان است، ضمن اینکه باید بیشتر از سایر بیماران مورد توجه قرار گیرند چرا که از شرایط حساسی برخوردار هستند و باید به طور ویژه به آنها رسیدگی شود.

شرایط جانبازان اعصاب‌وروان در بیمارستان باید نسبت به سایر بیماران متفاوت باشد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار می‌رود که شرایط جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان نسبت به سایر بیماران متفاوت باشد و خدمات‌رسانی به آنها به گونه‌ای باشد که به آرامش و رضایت کامل این افراد منتهی شود.

وی تصریح کرد: ما باید به این مهم توجه کنیم که این جانبازان سرمایه‌های انقلاب هستند و نباید خاطر آنها به دلیل بی‌توجهی مسئولان مربوطه مکدر شود، بنابراین باید رسیدگی به این افراد در بالاترین سطح صورت بگیرد تا در مسیر درمانشان با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

انتظار فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس از بنیاد شهید و وزارت بهداشت

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتظار داریم امکانات بیشتر و در خور جانبازان اعصاب و روان در اختیارشان قرار داده و به این مهم توجه کنند که این افراد سلامت خود را به دلیل برقراری امنیت در جامعه به خطر انداخته‌اند.

رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فراکسیون این هفته نشستی با حضور مدیران کل مربوط به امور ایثارگران تمام وزارتخانه‌ها خواهد داشت، بنابراین به آنها در خصوص ضرورت حمایت از جانبازان اعصاب و روان تذکر خواهیم داد.

نظر شما