شناسهٔ خبر: 168237 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رونمایی از ماهواره اروم ست در دستور کار نیکزاد

نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه که با هدف نظارت میدانی و بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی ارومیه به استان آذربایجان غربی سفر کرده، وارد فرودگاه ارومیه شد.

به گزارش «نماینده» علی نیک زادثمرین  نایب رییس مجلس شورای اسلامی که با هدف نظارت میدانی و بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی ارومیه و رونمایی از ماهواره اروم ست به استان آذربایجان غربی سفر کرده، صبح امروز (شنبه، ۲۵ بهمن ماه) وارد فرودگاه ارومیه شد.

براساس این گزارش؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه ارومیه مورد استقبال مسئولان عالی رتبه استان آذربایجان شرقی،  نمایندگان استان در مجلس قرار گرفت.

هدف از این سفر که به دعوت نمایندگان ارومیه در مجلس صورت گرفته، نظارت میدانی و بازدید از طرح های عمرانی ارومیه همچنین ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و تعیین سهم هر کدام از دستگاه‌ها جهت پیشبرد این پروژه ها است.

گفتنی است در این سفر، اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، علی خضریان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون عمران مجلس و تعدادی از معاونین ارشد وزارت خانه‌ها، نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کنند.

بر اساس تجربه سفرهای گذشته نایب رییس مجلس شورای اسلامی، یک ماه پس از سفر، جلسات پیگیری در مجلس برگزار و تحقق مصوبات پیگیری می شود. همچنین در این سفر به علت رعایت پروتکل های بهداشتی، دیدار و ملاقات مردمی پیش بینی نشده است. /

نظر شما