شناسهٔ خبر: 168222 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

اصرار دولتمردان برای مذاکره جنبه انتخاباتی دارد

«احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده قم در حاشیه بازدید از تحریریه «نماینده» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصرار دولتمردان برای مذاکره جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد اما مردم در شرایط فعلی دیگر این شعارها را نمی‌پذیرند.

به گزارش «نماینده» احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود باز خواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را در عمل و نه در حرف یا روی کاغذ لغو کند، گفت: ایران تمام تعهدات خود در برجام را انجام داد اما طرف مقابل هیچ یک از تعهدات خود را انجام ندادند.

وی بیان کرد: در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شد و کشورهای اروپایی عضو برجام هم به تعهدات خود عمل نکردند، ایران هم بخشی از تعهدات برجامی خود را کاهش داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این شرایط، عقل و همچنین معاهدات بین المللی حکم می‌کند که ابتدا آنان تعهدات خود در برجام را عملیاتی کنند تا سپس ایران هم همه تعهدات خود در برجام را انجام دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اصرار برخی از دولتمردان برای مذاکره مجدد، گفت: اصرار دولتمردان در این موضوع کاملاً جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد اما این افراد باید بدانند که مردم دیگر این مسائل را به خوبی می‌دانند و شرایط فعلی مانند سال ۹۵ نیست که آنان با شعارهای انتخاباتی به جامعه طوری القا کنند که مشکلات ما در آمریکا حل می‌شود.

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: مردم همه دیدند که در این چهار سال هیچ اتفاقی از این طریق برای ما نیفتاد و مسائل برای آنان کاملاً روشن شده است. بر این اساس از دولتمردان می‌خواهم که بیش از این عزت ملت ایران را از بین نبرند.

نظر شما