شناسهٔ خبر: 168205 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حساسیت مجلس برای ساماندهی نیروهای بلاتکلیف در آموزش و پرورش

منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به نشست عصر دیروز کمیته مشترک ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه زمان زیادی باقی نمانده و ساماندهی معلمان باید هرچه سریع‌تر محقق شود.

به گزارش «نماینده» علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست مشترک کمیته مشترک ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش که به منظور تعیین تکلیف نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش عصر روز گذشته در محل کمیسیون آموزش برگزار شد، عنوان کرد: این نشست با حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه  و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون آموزش و برخی از نمایندگان مجلس برگزار شد. 

رئیس کمیسیون آموزش و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروی انسانی بلاتکلیف بسیاری پیش از سال 91 و 92 در  آموزش و پرورش حضور دارند که بایستی تعیین تکلیف شوند و کمیسیون آموزش نسبت به این موضوع حساسیت جدی دارد و در حال تدوین و چکش کاری طرحی برای ساماندهی این عزیزان است.

وی تأکید کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه زمان زیادی باقی نمانده و باید ساماندهی معلمان این وزارت خانه هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی دقیقی در این حوزه صورت می‌گیرد، گفت: این کمیته‌ در کمیسیون آموزش مجلس، برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش به دلیل وجود طرح‌های متنوعی که با توجه به حساسیت و دغدغه نمایندگان مجلس برای ساماندهی یکپارچه معلمان در این حوزه وجود دارد، در مجلس تشکیل شده است.

نظر شما