شناسهٔ خبر: 168188 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گودرزی: مشکلات امروز کشور به خاطر انتخاب ماست نه به خاطر انقلاب ما

عباس گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب هوشمندانه گفت: مشکلاتی که امروز ما با کشور مواجهیم به خاطر انتخاب ماست و نه به خاطر انقلاب ما.

به گزارش«نماینده» عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: یکی از ویژگی‌های ممتاز و وجوه مهم کشور و انقلاب ما با همه نظام‌های سیاسی عالم، مردمی بودن آن است و پیوندی که بین مردم و حاکمیت وجود دارد.

وی افزود: عامل اصلی عبور از بحران‌ها و گذار از شرایط سخت و گردنه‌های دشوار، حضور ملت در صحنه‌های مختلف و از جمله در پای صندوق‌های رأی بوده.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: امروز در کشور ما مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، اما واقعیت مسئله این است که در کنار وجود این مشکلات، ظرفیت رفع این مشکلات نیز وجود دارد. 

گودرزی خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری است سرشار از فرصت و ظرفیت. اگر مشکلاتی وجود دارد ناشی از انقلاب نیست بلکه متأثر از انتخاب ماست.

وی افزود: مردم حساب ناکارآمدی‌ها، نواقص و کم‌کاری‌ها را نباید به حساب انقلاب بگذارند. ما هر کجا که انقلابی عمل کرده‌ایم پیشرفت داشته‌ایم.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: البته گله‌مندی مردم از مسئولین هم فاصله گرفتن برخی از مسئولین از شعارهای انقلاب است و مردم گله دارند که چرا برخی از مسئولین نسبت به شعارهای انقلاب بی‌توجه و یا کم‌توجه شده‌اند.

گودرزی خاطرنشان کرد: مطمئنا مردم همچون سنوات گذشته با شور و شکوه در انتخابات 1400 حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و در انتخابات پیش رو حماسه دیگری را رقم خواهند زد. 

وی افزود: مردم ایران مردم شرایط سخت و دشوار هستند و همواره در شرایط سخت تصمیمات صحیح گرفته‌اند و نیک می‌دانند که گرگهای دندان‌تیزکرده‌ای در کمین این کشور و نظام و ملت و ظرفیت‌های این آب و خاک نشسته‌اند و مترصد فرصت‌اند تا مجدداً سیطره آنها بر کشور ما بازگردد و بر مقدرات ما تسلط پیدا کنند.

گودرزی اظهار داشت: چنانچه ملتی تحت تسلط کفار باشند، امکان هیچ‌گونه پیشرفتی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و... برای آنها فراهم نخواهد شد. شرط اول هر پیشرفتی در هر کشور آزاد بودن، استقلال و رهایی از هرگونه قید و بند است. کشور ما همه شرایط لازم را برای رسیدن به پیشرفت و عدالت حقیقی دارد، منوط به اینکه مسئولانی که بر مسند امور قرار می‌گیرند، در قول و عمل پایبند به شعارهای انقلاب باشند. 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری زمینه مأیوس کردن دشمنان و عبور از مشکلات و موانع را در کشور فراهم خواهند کرد.

نظر شما