شناسهٔ خبر: 168140 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

لایحه بودجه ۱۴۰۰ باید بر اساس واقعیات بسته شود نه احتمالات

مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ باید بر اساس واقعیات بسته شود نه احتمالات و همچنین این لایحه باید آنقدر روان و ساده بسته شود که همه بدانند که حق و حقوق‌شان از بودجه ۱۴۰۰ چقدر است.

به گزارش «نماینده» مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از وجنات لایحه بودجه ۱۴۰۰ مشخص بود که مجلس انقلابی آن را تأیید نخواهد کرد؛ ‌ چراکه ما با لایحه‌ای موافقت خواهیم کرد که برای دولت بعد و مردم ایجاد مشکل نکند.

وی تأکید کرد: دولت باید برابر واقعیت جامعه یعنی تورم، گرانی و در نظر گرفتن اوضاع و احوال دهک‌های پایین مخصوصا تبصره ۱۴ حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی بودجه را اصلاح کند.

عیسی زاده گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ باید بر اساس واقعیات بسته شود نه احتمالات و همچنین این لایحه باید آنقدر روان و ساده بسته شود که همه بدانند که حق و حقوق‌شان از بودجه ۱۴۰۰ چقدر است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مجلس شورای اسلامی حتی حاضر بود که کلیات لایحه سال ۱۴۰۰ را نیز بپذیرد، گفت: اگر واقعیت‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۰ دیده می‌شد مجلس حتماً آن را می‌پذیرفت بنابراین در دولت افراد عالم، کارشنسا و مدیر و مدبر وجود دارد و امیدواریم بودجه‌ای در شأن و منزلت مردم عزیز ایران تهیه و به مجلس ارائه دهد.

وی بر تعامل بین دولت و مجلس تأکید و تصریح کرد: دولت باید طی دو هفته آینده کلیات اصلاح شده لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به مجلس ارائه دهد و مجلس آمادگی دارد تا عید سه شیفته آن را بررسی و تصویب کند.

نظر شما