شناسهٔ خبر: 168132 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

حمایت مجلس از صنایع برای حضور در بازارهای جهانی

اکبری تالارپشتی2 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تمام تلاش مجلس شورای اسلامی حمایت از واحدهای صنعتی و بخش خصوصی برای ورود به بازارهای جهانی است.

به گزارش «نماینده» عزت الله اکبری تالارپشتی در مراسم افتتاح خط تولید قطعات خودرو که با حضور وزیر صمت برگزار شد، افزود: صنعتی که تکیه اش تنها به بازارهای داخلی باشد در طول زمان دچار افول خواهد شد.

وی گفت: اصرار مجلس شورای اسلامی به کاهش واردات و افزایش صادرات است.

 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه صنعتگران و بخش خصوصی این توان را دارند تا در بازارهای جهانی حضوری موفق داشته باشند، افزود: به دنبال آن هستیم تا با کاهش مقررات دست و پا گیر، زمینه و بستر لازم را برای برطرف کردن نیاز کشور در اختیار استعدادها قرار دهیم.

افتتاح هزار میلیارد تومان پروژه جدید قطعه سازی
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با بیان اینکه امروز ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های جدید قطعه سازی افتتاح شد، افزود: با همسان سازی مجموعه‌های قطعه سازی مرتبط با یکدیگر به دنبال استفاده از قطعات مشابه در خودروهای مختلف هستیم.

رزم حسینی با اشاره به همکاری مناسب کمیسیون صنایع و اقتصادی مجلس در تصمیم سازی‌ها با این وزارتخانه گفت: با وجود همه‌ی محدودیت ها، تلاش کردیم وفاق و اجماع لازم در حوزه‌های تولید کشور به وجود بیاید.

او گفت: با بسته مالی بانک مرکزی، مشکل نقدینگی خودوسازها هم برطرف خواهد شد.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل اکبری تالارپشتی در مراسم افتتاح خط تولید قطعات خودرو با حجم
3 MB

نظر شما