شناسهٔ خبر: 168127 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پیگیری واگذاری مجدد قیر رایگان به شهرداری ها و راهداری ها استان لرستان

یحیی ابراهیمی رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس از پیگیری واگذاری مجدد قیر رایگان به شهرداری ها و راهداری ها خبر داد.

به گزارش«نماینده» یحیی ابراهیمی؛ نماینده مردم سلسله و دلفان و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست با فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: این نشست به منظور بررسی مشکلات شهرستان سلسله برگزار شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره بر تلاش و دغدغه های خود در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال‌زایی در منطقه افزود: از ابتدای ورود به انتخابات بعنوان یک فرد بدون مرز و مستقل از هر حزب و جناح سیاسی و صرفاً بعنوان بسیجی گردان کمیل پا به عرصه انتخابات نهاده و هم اکنون هم همین مرام را دارم و افتخار میکنم بتوانم در راستای محرومیت زدایی فعالیت داشته باشم کما اینکه اینجانب عضو فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی هستم و تاکنون تمام هم و غم و تلاش خود را در جهت جذب امکانات و اعتبارات در جهت رفع و زدودن غبار محرومیت از صورت شهرستان‌های سلسله و دلفان داشته ام.

وی تصریح کرد: اینجانب از طریق مجلس پیگیری واگذاری مجدد قیر رایگان به شهرداری ها و راهداری ها شده ام و در این خصوص موفقیت هایی هم به دست آمده است.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس افزود: در خصوص اشتغال‌زایی و جذب سرمایه گذار خارجی تلاشهایی داشته ایم و ان‌شاءالله در صورت همکاری مردم فهیم جهت ایجاد زیرساخت، یک‌سری طرح‌ها درحال تصویب و پیگیری هستند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان و جذب اعتبار و امکانات و تجهیزات پزشکی رشد خوبی حاصل شده و در حوزه های مختلف خدماتی واجرایی با سعی و تلاش وافر بدنبال جذب اعتبارات رفتیم و موفق هم بودیم و تخصیص اعتبار هم گرفتیم، در این راستا عزم جهادی و تلاش خالصانه مدیران محلی را می طلبد که بتوانند اعتبارات را جذب شهرستان نمایند نگذارند مدیران کل در واگذاری اعتبارات کوتاهی نمایند.

رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس با گریزی بر تخریب ایشان در فضای مجازی و حقیقی یادآور شد: از نقد سازنده و راهگشا استقبال می کنم ولی به نحوی نباشد که تخریب و ترورشخصیت در دستور کار قرار دهند

نظر شما