شناسهٔ خبر: 168115 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضایی در تذکر شفاهی:

دولت پس از ۷ سال توان تأمین روغن و پوشک کودکان را ندارد

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مسئولان دولتی باید به خاطر فقیرتر شدن مردم، بیکاری جوانان استان بوشهر در کنار منابع عظیم نفت و گاز و بی‌آبی این استان با داشتن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی محاکمه شوند، عملکرد این دولت نشان داد که پس از ۷ سال توان تأمین روغن و پوشک کودکان را ندارد.

به گزارش «نماینده» ابراهیم رضائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: رد کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ مصداق اقدام قاطع و انقلابی مجلس در حمایت از حقوق ملت ایران بود، اظهارات امروز رئیس جمهور و معاونین ایشان نشان می‌دهد که از رد بودجه فروپاشی و سازش عصبانی هستند در حالی که باید به قانون تمکین کنند و مقابل آن نایستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رأی نیاوردن کلیات طرح شفافیت آراء نمایندگان یک نمره منفی در کارنامه مجلس یازدهم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم یادآور شد: هفته گذشته در روستای حوزه انتخابیه مردمی را دیدم که برای دسترسی به اینترنت باید به بالای تپه‌ای می‌رفتند، در همان زمان مقام عالی رتبه اجرایی خواستار محاکمه خودش به خاطر دفاع از پهنای باند شد. وی به دلیل عدم توسعه اینترنت به خصوص در روستاها باید محاکمه شود. این مسئولان به خاطر افزایش قیمت تخم‌مرغ، مرغ، ارز ۲۵ هزار تومانی، سقوط آزاد بورس محاکمه شوند. وضعیت سرمایه‌های مردم نتیجه عملکرد آنها است.

وی اضافه کرد: این مسئولان به خاطر فقیرتر شدن مردم، بیکاری جوانان استان بوشهر در کنار منابع عظیم نفت و گاز و بی‌آبی این استان با داشتن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی محاکمه شوند، عملکرد این دولت نشان داد که پس از ۷ سال توان تأمین روغن و پوشک کودکان را ندارد.

رضایی افزود: دولت به خاطر اینکه در دشتستان ده‌ها هزار تن خرمایی که روی دست مردم مانده را نمی‌توانند مدیریت کنند و برنامه‌ای برای آن ندارند، باید محاکمه شوند، دستگاه قضایی نیز به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

نظر شما