شناسهٔ خبر: 168027 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

در هفته آینده اتفاق می‌افتد؛

ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران

اتوبوسرانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ١١٠ دستگاه اتوبوس و تحقق بخش دوم قرارداد خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید طی هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

‎ ‎به گزارش «نماینده» سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تأمین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه‌های تولید داخلی انجام داده است، گفت: تا هفته آینده و همزمان با دهه فحر دومین بخش از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های جدید وارد پایتخت می‌شود.

‎وی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود ۶۲ درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.

‎معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید صورت گرفته که ورود و بهره برداری از ۲۵۰ دستگاه آن تا پایان سال تکمیل می‌شود، خاطر نشان کرد: قراردادهای دیگری هم در حال انجام است و همه این اقدامات برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی صورت می‌گیرد.

نظر شما