شناسهٔ خبر: 168010 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

به داد سرمایه‌گذاران بورس برسید/ کارد به استخوان مردم رسیده است

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: وزیر اقتصاد و سازمان بورس باید نسبت به سرمایه‌های برباد رفته مردم که با تبلیغ دولت انجام پذیرفته جوابگو باشند.

به گزارش «نماینده» ولی اسماعیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تبریک ایام دهه فجر خطاب به مسئولان، وزرا و رئیس جمهور گفت: وظیفه ما در قبال این همه ایثارگری و فداکاری چیست؟ قرار بود عده‌ای خون دل بخورند، شهید و مجروح شوند و عده‌ای در کاخ‌های میلیاردی و رانت‌های افسانه‌ای، غرق در شهوت، مال، ثروت و قدرت شوند؟

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه انتخابیه بنده مردم با چارپایان آب می‌برند و از راهی استفاده می‌کنند که ۳۸ سال پیش توسط جهاد سازندگی کشیده شده است و از آب حاصل از ذوب کردن برف بر روی پشت بام‌ها برای آشامیدن استفاده می‌کنند.

وی افزود: جوانان غیرتمند، ولایی و مرزدار حوزه انتخابیه بنده کوچکترین شغلی برای امرار معاش ندارند.

اسماعیلی با بیان اینکه وزیر اقتصاد و سازمان بورس باید نسبت به سرمایه‌های برباد رفته مردم که با تبلیغ دولت انجام پذیرفته جوابگو باشند، گفت: هیأت رئیسه مجلس باید استیضاح وزیر را براساس آیین‌نامه داخلی اعلام وصول کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید به داد سرمایه‌گذاران بورس رسید چرا که کارد به استخوان رسیده است، افزود: سفره مردم نه تنها کوچکتر شده بلکه در حال جمع شدن است.

وی رفع تبعیض از بازنشستگان تأمین اجتماعی، ترمیم حقوق کارگران، خرید تضمینی محصولات کشاورزان و احیای دامداری‌های راکد را از جمله خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه خود بیان کرد.

نظر شما