شناسهٔ خبر: 167922 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

مردم از کالای ایرانی با برند ایرانی استقبال می کنند/مجلس در کنار تولیدکننده است، از تولید داخلی حمایت می کند

اکبری تالارپشتی اکبری تالارپشتی : در تولید کالاها حتما از برند خودتان استفاده کنید، امروز مردم به کالاهای ایرانی اعتماد و استقبال کردند و ما در کنار شما هستیم و از تولید داخلی و تولیدکننده حمایت میکنیم.

به گزارش «نماینده» عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی اسلامشهر، نصیرآباد رباط کریم و شهر قدس خطاب به تولید کنندگان، گفت: در تولید کالاها حتما از برند خودتان استفاده کنید چون امروز مردم به کالاهای ایرانی اعتماد و استقبال کردند و ما در کنار شما هستیم و از تولید داخلی و تولیدکننده حمایت میکنیم، اگر خلاف این عمل شود خودتان نابود می شوید.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با توجه به ظرفیت های این اصناف گفت: تولیدکنندگان باید علاوه بر  تمرکز بر بازار داخلی در صدد تقویت استاندارها برای رقابت با بازارهای خارجی باشند.

اکبری تالارپشتی بعد از استماع مشکلات تولید کنندگان در زمینه عدم حمایت از کالای ایرانی و تمایل به کالای خارجی با توجه به رقابت ۱۰۰ درصدی، گفت: مجلس بر حمایت مجلس از تولید ملی و حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد.  

اکبری تالارپشتی گفت: ضرورت سازماندهی و تفکیک تولید و فروش نیازمند تشکیل کارگروه های است تا روند فعالیت چرخه تولید تسهیل و تسریع کند.

نظر شما