شناسهٔ خبر: 167881 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نقش تقویت کشتیرانی در رونق صادرات محصولات کشاورزی

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس بابیان اینکه خدمات کشتیرانی در زمان تحریم ها فراموش نشود،گفت: صادرات محصولات کشاورزی  و مواد  تولیدی از مسیر ناوگان ملی به ویژه کشتیرانی مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی درباره نقش ویژه صنعت کشتیرانی جمهوری اسلامی  ایران در صادرات  و واردات کالاهای اقتصادی، گفت:کشتیرانی در تحریم ها و در زمان جنگ ستون حفاظتی اقتصاد کشور تلقی می شود و آمریکایی هم اولین شرکت های را که در لیست تحریم قرار می دهند به جهت حساسیت کشتیرانی است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشتیرانی در حقیقت تامین کننده نهاده های تولیدی برای برای چرخش اقتصاد تولیدی کشور است، بنابراین نباید اجازه داد کشتیرانی با کوچکترین مشکلی در زمینه حمل  و نقل مواد اولیه تولیدی روبرو شود.

سلیمی افزود: کشتیرانی نیازهای اساسی کشور را تامین می کند و این در حالی که در جنگ اقتصادی،کشتیرانی در خط اول مبارزه با تحریم ها قراردارد.

سلیمی گفت:کشتیرانی با سختی فراوان کالاهای تولیدی را به بنادر انتقال می دهد بنابراین  نباید  خدمات کشتیرانی جمهوری اسلامی  در زمان تحریم فراموش شود.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: حمایت از ناوگان ملی به ویژه کشتیرانی بسیار ضروری است زیرا در زمان تحریم ها کشتیرانی با تمام قوا  همیشه در صحنه عمل بوده است.

نظر شما