شناسهٔ خبر: 167877 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واضعان قانون باید بهترین عاملان به آن باشند/ نمایندگان پشتیبان نیروهای وظیفه‌شناس کشورند

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده خمین در مجلس گفت: مجلس که واضع قانون است انتظار اجرای صحیح آن را در تمامی بخش‌های اجرایی دارد و بی‌تردید پشتیبان نیروهای وظیفه‌شناس بوده و از هرگونه اجحافی در راستای پیاده‌سازی قانون توسط مجریان جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش«نماینده» علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد فیزیکی یکی از نمایندگان مجلس با سرباز راهور اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد اتفاقی ناگوار در سطح شهر تهران بودیم؛ این اتفاق مربوط به برخورد یک نماینده مجلس با یک سرباز وظیفه راهور بود این در حالی است که این سرباز به دنبال ایفای وظیفه خود بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ اتفاق رخ داده خاطر تک تک نمایندگان مجلس و آحاد مردم ایران را به شدت مکدر ساخته است.

نماینده خمین در مجلس تأکید کرد: بدون تردید مسؤولان کشور در هر سطحی که هستند باید بهترین عاملان به قانون باشند و هیچگاه قانون‌مداری در جامعه و کشور نهادینه نخواهد شد مگر اینکه واضعان قانون اولین رعایت‌کنندگان عامل قانون باشند.

نظری گفت: اتفاق رقم خورده بایستی توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و در محاکم قضایی به آن رسیدگی شود ضمن اینکه مجلس شورای اسلامی هم با ارجاع موضوع به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود:‌مجلس شورای اسلامی که خود واضع قانون است انتظار اجرای درست قانون را در تمامی بخش‌های اجرایی کشور دارد، بی‌تردید پشتیبان نیروهای وظیفه‌شناس در کشور بوده و از هرگونه اجحافی در راستای پیاده‌سازی قانون توسط مجریان محترم جلوگیری خواهد کرد و خود را پشتیبان قانون‌مداران می‌داند.

نظر شما