شناسهٔ خبر: 167850 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

بازدید رئیس کمیسیون صنایع و معادن از نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی

اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن به همراه برخی اعضای کمیسیون از نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی تهران بازدید کردند.

به گزارش «نماینده» صبح امروز عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن   و سید جواد حسینی کیا از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران بازدید کردند.

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سوم بهمن آغاز  و تا ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن های این نمایشگاه به گزارش مدیران حاضر در این نمایشگاه درباره وضعیت تولید و مسائل و مشکلات موجود پرداخته و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

وی با توجه نقش نظارتی مجلس گفت: در صدد خواهند بود با برگزاری نشست های مشترک کمیسیون صنایع و معادن با مسئولان مربوطه برای رفع مشکلات این صنف تلاش کرده تا این مشکلات را رفع شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با توجه به سال جهش تولید و تائید بر فرمایشات مقام معظم رهبری به حمایت از تولید داخلی و ملی به حمایت از تولید ملی تاکید کردند.

نظر شما