شناسهٔ خبر: 167813 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آشنایی با جاذبه های گردشگری با تورهای سفر باتو

آشنایی با جاذبه های گردشگری با تورهای سفر باتو

تپه های گنتینگ هایلندز ، پاهانگ

تپه های باشکوه و زیبای گنتینگ هایلند سالهاست در میان قطب های گردشگری پر طرفدار کشور مالزی قرار گرفته و با وجود طبیعتی بکر و سرسبز و امکانات رفاهی و تفریحی فراوان به شهرت رسیده تا جائیکه آن را لاس وگاس شرق آسیا نامیده اند . کنتینگ هایلندز بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را در خود جای داده و برخی مسافران مستقیما وارد این منطقه شده و تمام تعطیلات خود را در این منطقه سپری می کنند .

پارک ملی تامان نگارا

تامان نگارا در زبان مالایی به معنای پارک ملی است و همانطور که از نامش پیداست این منطقه . یک پارک ملی بکر است که بخشی از جنگل‌های بارانی مناطق گرمسیری را در خود جای داده است . این منطقه دارای حیات وحش بسیار غنی است و تورهای گردشگری مسافران را به تماشای گونه های جانوری ساکن در این منطقه دعوت می کنند .  این پارک ملی دارای چندین مسیر پیاده‌روی است و حتی بدون راهنما قادر خواهید بود کیلومترها به مسیر خود ادامه داده و شاهد چشم اندازی بکر و خیره کننده باشید . در میان راه با گونه‌های مختلف جانوران برخورد می کنید و هر چه پیش می روید شانس دیدن حیوانات بیشتری را خواهید داشت .

مجمع الجزایر لنکاوی

مجمع الجزایر لنکاوی در تور مالزی سفر باتو ، ، یکی از زیباترین نقاط دنیاست که به بهشت کشور مالزی مشهور شده است . جالب است بدانید این مجمع الجزایر از تلفیق نود و نه جزیره کوچک و بزرگ در دریای آندمان تشکیل شده ، که همگی دارای مناظری زیبا و خیره کننده اند و برخی از ان ها دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعدد بوده و محل مناسبی برای اقامت هستند . سالانه هزاران گردشگر از سراسر دنیا به مجمع الجزایر لنکاوی آمده و تعطیلات خود را در این منطقه سپری می کنند .

بیشتر بخوانید:

معرفی و آشنایی با موزه های استانبول در تور استانبول سفر باتو

مجمع الجزایر لنکاوی دارای سواحل شنی سفید رنگ و تپه‌های سرسبز است و البته محبوب‌ترین و زیباترین این سواحل در غرب این منطقه واقع شده است . مجمع الجزایر لنکاوی دارای هتل های لوکس و مدرن است و برخی با وجود امتیازات منحصر بفرد محل اقامت افراد معروف و ثروتمند اند . وجود تعداد زیادی کافه و رستوران به جذابیت این منطقه افزوده و درکنار آن تفریحات متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته شده است .

آبهای فیروزه ای این منطقه از اشک چشم نیز شفاف تر است و قادر خواهید بود تا اعماق آب را ببینید .

سفر به تایلند

ساحل زیبای پاتونگ  (Patong Beach)

اغلب گردشگران در تور تایلند  یک روز را به تفریح و خوشگذرانی در امتداد ساحل زیبای پاتونگ اختصاص می دهند و حیف است که این شهر را بدون بازدید از این منطقه ترک کنید . ساحل پاتونگ ، طولانی‌ترین و البته زیباترین خط ساحلی در جزیره پوکت است که حتی با تماشای تصاویری از آن به وجد خواهید آمد . گاهی این ساحل به‌ قدری شلوغ می ‌شود که بندرت میتوان جای خالی در آن یافت . اما با این همه این ساحل در تمام طول سال بسیار پاکیزه و امن است و آبهایی زلال و فیروزه ای رنگ مشخصه اصلی آن محسوب می گردد . همچنین در ساحل پاتونگ امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی وجود دارد ، و وجود مراکز خرید متنوع در کنار تفریح امکان خرید را نیز فراهم نموده اند .

شهر قدیمی پوکت  (Phuket Old Town)

شهر قدیمی پوکت دارای بافتی سنتی و بسیار زیباست و از این رو مکان ایده آلی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این سرزمین است . در خیابان‌های این منطقه‌ بناها و عمارت‌های زیبایی به چشم می خورد که همگی نمایی رنگارنگ و زیبا دارند و اغلب در دوران استعمار ساخته شده اند . حین قدم زدن در شهر قدیمی پوکت با اغذیه فروشی های دنج و کوچکی برخورد می کنید که اغلب غذاها و میان وعده های لذیذی را طبخ می کنند و بسیار طرفدار دارند . همچنین مغازه های عتیقه فروشی و صنایع دستی مملو از گردشگر است و با کمی صبر و حوصله گاه کالاهای زیبا و ارزشمندی را در میان آنها می یابید .

  تندیس بزرگ بودا  (Big Buddha Statue)

در کشور تایلند تندیس های زیبایی از بودا ساخته شده است و یکی از جالب ترین آنها را در جزیره پوکت خواهید دید . این تندیس یکی از معروف‌ترین مجسمه‌های این شهر است ، و بودای نشسته نام دارد . ارتفاع این تندیس حدودا چهل و پنج متر است و بر بالای ارتفاعات ناکرد قرار دارد .

تندیس بزرگ بودا در تور تایلند ، در منطقه ای مابین کاتا و چالونگ قرار دارد و برای دیدن آن می بایست به بالای تپه ناکرد بروید و طی نمودن این مسیر حدودا شش کیلومتر راه را در بر می گیرد . برخی گردشگران با استفاده از  تاکسی که به زبان محلی توک‌توک ( یک وسیله‌ی نقلیه‌ که ظاهری شبیه موتور سه‌ چرخه دارد ) گفته می شود این مسیر را طی می کنند و برخی نیز پیاده به این سمت می روند . هنگامیکه به پایان راه می رسید و از تاکسی پیاده می شوید به‌ پای مجسمه می رسید . و در ادامه با عبور از پله ها روبروی صورت مجسمه قرار می گیرید و از این نقطه شاهد تماشای مناظری زیبا و خیره کننده از شهر خواهید بود .

نظر شما