شناسهٔ خبر: 167717 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گزارش عملکرد و بدهی‌های شهرداری به شورای شهر ارائه نشده است

شهرداری تهران عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی گفت: گزارش عملکردی و بدهی‌ها از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه نشده است.

به گزارش «نماینده»، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران  ضمن تذکر به حناچی درباره موضوع عملکرد و بدهی‌های شهرداری در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورای شهر مهمترین انتظار اعضای شورا از حناچی و سایر مدیران شهرداری است.

وی افزود: با اجرای دقیق قانون و مصوبات شورا زمینه برای اداره هر چه بهتر شهر فراهم می‌شود و بر همین اساس اعضای شورای شهر بر ارائه گزارش عملکردی و بدهی‌های از سوی شهرداری در چارچوب مصوبه الزامات و اولویت‌های تدوین بودجه شهرداری تأکید دارند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری مکلف بوده است به منظور گزارشگری اجرای تکالیف مصوب شورای شهر گزارش‌های مربوطه را تا 15 دی به شورا ارائه کند و از طریق سامانه شفافیت هم در دسترس عموم قرار گیرد.

فراهانی تصریح کرد: گزارش جامع و تفصیلی از دیون و بدهی‌های شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری به تفکیک معوقات و بدهی‌های سررسید شده اعلام نشده است و شاهد اجرای تکالیف از سوی شهرداری نبوده‌ایم.

وی گفت:اجرای هر چه سریع‌تر این گزارش و اعلام آن به شورای شهر راهگشای بررسی و تصویب بودجه در شورا خواهد بود.

نظر شما