شناسهٔ خبر: 167683 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تعیین اولویت‌های ۴ ساله کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نشست هیأت رئیسه

کمیسیونهای تحصصی مجلس عضو هیئت رئیسه مجلس از تعیین اولویت‌های چهارساله کمیسیون‌های مجلس در نشست هیأت رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس خبرداد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز صبح هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، گفت: در این جلسه که از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز آغاز شد اولویت‌های کاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس در طول عمر چهار ساله مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود در این جلسه اولویت‌های کاری هر کمیسیون به صورت جداگانه و با برش‌های چهارگانه برای هر سال مشخص شدند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه تعدادی از حاضران نقطه نظرات خود را پیرامون این اولویت‌ها مطرح کردند و بنا شد جمع‌بندی نهایی درباره اولویت‌های تعیین شده پس از شنیدن نظرات سایر شرکت‌کنندگان در جلسه آینده انجام شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در این جلسه ساماندهی دانشگاه فرهنگیان و موضوع استخدام معلمان به عنوان یکی از اولویت‌های کاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نظر گرفته شد.

وی افزود: همچنین در مورد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقویت بنیه دفاعی به عنوان یکی از اولویت‌های کاری این کمیسیون در نظر گرفته شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان گفت: در مورد کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اصلاح ساختار بودجه به عنوان یکی از اولویت‌های کاری این کمیسیون در نظر گرفته شد.

نظر شما