شناسهٔ خبر: 167682 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه عصر ایرانیان

آمریکا به دنبال تضعیف توان نظامی ایران

آقاتهرانی43 باید توان نیروی دفاعی را باید به اندازه کافی بالا ببریم تا دشمن طمع نکند به مسلمانان و کشور اسلامی ما دست درازی کند

«نماینده»/مرتضی آقاتهرانی،  رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: مقام معظم رهبری تاکید کردند حضور منطقهای و ثبات‌آور و افزایش قدرت دفاعی و موشکی ایران ادامه خواهد یافت که برای این منظور انتظار می‌رود مسئولین اقداماتی داشته باشند.

در دورانی که ایران به دنبال صنعت هسته‌ای بود، غربی‌ها به دنبال آن بودند که به دنیا نشان دهند ایران می‌خواهد به بمب هسته‌ای دسترسی پیدا کند که این دروغ بود و در نهایت برجام رقم خورد. بعد از برجام، غربی ها به سمت توان موشکی ما رفتند که هیچ ربطی به بحث هسته ای نداشت، ما بر این باور هستیم که توان دفاعی و نظامی کشور مذاکره پذیر نیست بنابراین بهانه جویی غربی ها پذیرفتنی نیست.

در توافق هسته‌ای شاهد بودیم که طرف‌های مقابل ایران التزامی به معاهده چندجانبه و بین المللی نداشتند، به آن عمل نکردند و یک طرفه آن را پاره کردند. عملا غربی ها با عدم اجرای تعهدات خود برجام را خراب کردند.

غربی ها در تلاش برای مضمحل کردن توان موشکی ایران هستند و آمریکا و اروپا می خواهد با تضعیف توان موشکی و دفاعی ایران خواب راحت داشته باشند که این موضوع هرگز محقق نمی شود و اجازه نمی دهیم در این زمینه گامی بردارند، از این رو باید نیروی نظامی کشور تقویت شود تا افراد پلشتی مانند صهیونیست ها و آمریکایی به بهانه حقوق بشر در امور کشور دخالت نکنند.

تنها کشوری که بمب اتمی بر سر مردم ریخت آمریکا بود و شاهد قتل عام و غارت صهیونیست ها در دنیا هستیم، بعد به بهانه حقوق بشر ایران را تحت فشار قرار می دهند تا قدرت نظامی ما را ضعیف کنند. اگر غربی ها به این باور برسند که ما حتی برای یک روز توان نظامی در برابرشان نداریم بی شک اسلام و کشور اسلامی را نابود می کنند، از این رو مقاومت بحث اصلی ما است. بنابراین باید توان نیروی دفاعی را باید به اندازه کافی بالا ببریم تا دشمن طمع نکند به مسلمانان و کشور اسلامی ما دست درازی کند، ایران در برابر دشمن ایستاده و مقتدرانه شعار نه شرقی و نه غربی را تحقق بخشیده است.

نظر شما