شناسهٔ خبر: 167638 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

چهره های انتخاباتی باید دشمن را از اهدافش مایوس کنند

جوکار رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با اشاره به تلاش دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: چهره هایی که وارد عرصه انتخابات می شوند باید به گونه ای عمل کنند که دشمن به اهداف خود نرسد.

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار ، با اشاره به ورود چهره های مختلف سیاسی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، بیان کرد: در خصوص مسئله انتخابات دو نکته وجود دارد که باید به آن ها توجه شود. در گام اول مردم باید احساس کنند هر نامزد و چهره و حتی مسئولی که وارد صحنه می شود تعهد به خدمت دارد. به ویژه در حوزه اجرایی مردم انتظار حضور چهره ای کارآمد و خدمتگزار را دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: بعضا شاهد هستیم که دشمنان و رسانه های غربی ناکارآمدی برخی از مسئولان و افراد را به کل نظام نسبت داده و از این موضوع برای ترغیب مردم به عدم مشارکت در انتخابات استفاده می کنند. دولت و حوزه اجرایی نقش ویژه ای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری نداشته باشند. امروز تمام چهره های جامعه که در حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی افراد بانفوذی هستند نقش موثری در غلبه بر دشمن دارند. چهره هایی که وارد عرصه انتخابات می شوند باید به گونه ای عمل کنند که دشمن به اهداف خود نرسد.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از اقدامات در راستای ناامیدسازی دشمن حضور حداکثری پای صندوق رای است. چهره های سیاسی و فرهنگی در عرصه انتخابات باید به گونه ای حاضر شوند که دشمن از اهدافش ناامید شود. باید شرایط به گونه ای فراهم شود که همه شخصیت های موثر و رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر در عرصه انتخابات حاضر و مردم آزادانه انتخاب کنند.

وی افزود: مردم با رای خود به دنبال آینده خوب برای ایران اسلامی هستند. کاندیداها و چهره های حاضر در صحنه انتخاباتی نیز باید بدانند که هدف اصلی خدمت به مردم است و آنچه که مدنظر می باشد کارآمدی در عرصه های مختلف است. یکی از مواردی که در اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مدنظر قرار گرفته بحث برنامه محوری و ارائه وعده های عملی در رقابت های انتخاباتی است. چهره های حاضر در صحنه باید بتوانند برنامه ای عملیاتی ارائه کرده و تا پایان دوره برای اجرایی کردن آن پایش ایستاده و تلاش کنند.

نظر شما