شناسهٔ خبر: 167615 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

اپلیکیشن همه کاره استادکار برای هر خدمتی که نیاز دارید

اپلیکیشن همه کاره استادکار برای هر خدمتی که نیاز دارید

شما هم نام اپلیکیشن استادکار را شنیده باشید! برنامه جامع ارائه خدمات که در تمامی زمینه‌ها، نیروی متخصص و حرفه ای داراست را شنیده باشید. این اپلیکیشن با ارائه خدماتی کاربردی در زمینه تاسیسات ساختمان، خدمات آموزش و مشاوره، خدمات پزشکی، خدمات مراقبتی، خدمات نظافتی و ... با کمک بهترین نیروهای حرفه ای در تهران فعالیت می‌کند.

استادکار فعالیت خود را در تهران از سال 96 شروع کرده‌است که نتیجه آن کسب بهترین رضایتمندی‌های مشتریان از بابت استفاده از اپلیکیشن استادکار بوده‌است. بر اساس گزارش‌ها، استادکار با در اختیار داشتن یک تیم قوی در زمینه ارائه خدمات فنی و حرفه ای، بهترین شیوه ارائه خدمات را در پیش گرفته‌است.

شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن ارائه خدمات استادکار به بهترین نیروهای تایید شده از نظر سوسابقه، مهارت، قابل اعتماد بودن، عدم اعتیاد و ... دسترسی داشته باشید. در ادامه سعی می‌کنیم دو مورد از خدمات محبوب اپلیکیشن استادکار یعنی بنایی ساختمان و نظافت مشاعات را به شما با جزئیات بیشتری معرفی کنیم!

مقاوم تر از همیشه با کمک خدمات بنایی ساختمان استادکار

یکی از خدمات محبوب استادکار که می‌توانید از آن استفاده کنید، خدمات بنایی است. شما می‌توانید با کمک خدمات بنایی ساختمان استادکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین شکل خدمات دسترسی داشته باشید. تمامی استادبناهای این اپلیکیشن پس از ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه به شما کمک می‌کنند که در مدت زمان کوتاهی از خدمات زیر بهره مند شوید:

  • تعمیرات بنایی ساختمان به شکل اصولی و استاندارد
  • انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با خرده کاری بنایی
  • تخریب و بازسازی بنا با کمترین میزان گرد و خاک و دردسرهای عمومی
  • دیوارکشی، آجرکشی و کف سازی به شکل مهندسی شده برای محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری
  • انجام تمامی خدمات گچ کاری، سرامیک، موزائیک کف و دیوار به شکل اصولی توسط فرد حرفه ای

همه ما دوست داریم در محیط‌های ساختمانی، اداری و تجاری زندگی کنیم که زیبا، مقاوم و اصولی ساخته شده باشد. اجرا و پیاده سازی تمامی برنامه‌های مرتبط در این زمینه نیاز به فرد یا افرادی دارد که شما بتوانید به آن اعتماد کنید و مطمئن باشید که کار شما را به شکل صحیحی انجام می‌دهد. در این زمینه اپلیکیشن استادکار، بهترین نیروهای حرفه ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چگونه سفارش بنایی ساختمان در استادکار ثبت کنم؟

شما می‌توانید برای ثبت سفارش خدمات بنایی ساختمان در استادکار در ابتدای امر این اپلیکیشن را از مارکت‌ها و پلی استورها نصب کنید. سپس بعد از ثبت نام در آن، سفارش خود را در زمینه بنایی با پاسخگویی به چند سوال ساده ثبت کنید. شما بعد از ثبت سفارش خود می‌توانید از میان پیشنهادهای ارائه شده در زمینه سفارش خود، فردی که بهترین خدمات با کمترین میزان قیمت را در نظر گرفته‌است به عنوان خدمت رسان پیشنهادی خود در نظر بگیرید.

تمیزتر از همیشه با خدمات نظافت مشاعات ساختمان استادکار

یکی دیگر از خدمات رایج استادکار که توسط افراد زیادی به صورت روزانه استفاده می‌شود، نظافت مشاعات ساختمان است! ما در زندگی امروزه خود بیشتر از هرچیزی باید به پاکیزگی و تمیزی توجه کنیم! شما می‌توانید در محیط‌های ساختمانی که بهداشت محیط و محل زندگی مان در آن به خوبی مشخص است از خدمات نظافت راه پله ، نظافت حیاط خانه، نظافت پارکینگ و ... استفاده کنید.

در این زمینه برای خدمات نظافتی مشاعات از استادکار، می‌توانید توقع خدمات زیر را داشته باشید:

  • نظافت ساختمان در تمامی مناطق و بخش‌های مختلف تهران
  • نظافت راه پله، شستن دیوارها و نرده‌ها به صورت اصولی با مواد شوینده
  • نظافت محوطه لابی و پشت بام به شکل درست و صحیح
  • نظافت استخر، جکوزی، سونا و ...
  • نظافت سالن اجتماعات، سالن ورزش و ...
  • پاک کردن شیشه‌های پنجره داخلی ساختمان برای زیباسازی محیط
  • و ...

استفاده از خدمات نظافتی مشاعات ساختمان برای چه شخص یا اشخاصی مناسب است؟

معمولا در خانه‌ها و آپارتمان‌هایی که تعداد واحد زیادی وجود دارد، استفاده از خدمات نظافت مشاعات به شکل برون سپاری رواج دارد. شما می‌توانید از فرد یا افرادی حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید که نیازهای شما در این زمینه را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کنند. نیروهای نظافتی استادکار در این زمینه امکان ارائه خدمات اصولی و حرفه ای را بر عهده دارند که می‌تواند به شما در بهبود وضعیت کمک زیادی کند.

مدنظر داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن استادکار و ثبت سفارش نظافت مشاعات ساختمان به صورت حرفه ای از خدماتی نظیر مراجعه به صورت مرتب برای هر هفته هر دو هفته یا هرماه را درخواست دهید. برای ثبت سفارش نظافت مشاعات ساختمان کافیست که بعد از نصب اپلیکیشن در قسمت‌های مشخصص شده به چند سوال ساده جواب دهید.

نظر شما در مورد خدمات نظافت ساختمان یا بنایی ساختمان اپلیکیشن استادکار چیست؟ آیا تابحال از این دست خدمات استفاده کرده‌اید؟ شما می‌توانید در بخش نظرات، تجربیات و سوالات خود در این زمینه را با ما و دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

نظر شما