شناسهٔ خبر: 167557 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امیدواریم در راه شهید سلیمانی ثابت قدم باشیم

آیت الله جنتی/2 دبیر شورای نگهبان گفت: آمریکایی‌ها ۱۰ سال پیش از فتنه سال ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند که البته با خلق حماسه ۹ دی، طرح‌های آنان ناکام ماند.

به گزارش «نماینده»،  آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۹) در نطق پیش از دستور خود در جلسه این شورا با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها گفت: حضرت زهرا (س) آن شخصیت والا و ارزشمند، چنان مظلومانه به شهادت رسیدند که هرچقدر برای ایشان عزاداری کنیم، شاید حق مطلب را ادا نکرده باشیم.

وی افزود: وقتی به تاریخ زندگی انبیاء و اولیاء الهی نگاه می‌کنیم، چنین ظلمی که در حق حضرت زهرا و آل پیغمبر سلام‌الله علیهم اجمعین شد، سابقه نداشته است. طواغیتی که چنین جنایتی را علیه حضرت زهرا(س) انجام دادند در زمان پیامبر جرأت نداشتند و با رحلت ایشان هر کاری خواستند علیه آل پیامبر علیهم‌السلام انجام دادند.

جنتی در ادامه سخنان خود به ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حدود یکسال از آسمانی شدن این شهید عزیز توسط دولت جنایتکار آمریکا گذشت؛ سرداری که یک عمر بی سر و صدا و خالصانه و با مجاهدت، آمریکا و اذنابش را در منطقه زمین‌گیر کرد و نهایتاً خداوند پاداش شهادت در راهش را نصیب او کرد.

وی با بیان اینکه راه حاج قاسم توسط یاران و شاگردان او ادامه دارد، تصریح کرد: سردار سلیمانی راه را درست تشخیص داده بود که امیدواریم خداوند متعال نیز ما را در راه این شهید بزرگوار، ثابت قدم نگه دارد.

دبیر شورای نگهبان در ادامه، ۹ دی ماه را یوم‌الله خواند و در تشریح علل شکل‌گیری این پدیده مهم خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها ۱۰ سال پیش از فتنه سال ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند که البته با نصرت الهی، با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، حماسه ۹ دی خلق شد و طرح‌های دشمنان ناکام ماند.

وی مسئولان دولت، مجلس و سایر دستگاه‌های نظام را به خدمت هرچه بیشتر به مردم توصیه و تأکید کرد: خداوند به مردم ما خیر بدهد که با هوشیاری همه توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و در این ۴۰ سال همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند؛ بنابراین هرچه می‌توانیم باید به این مردم خدمت کنیم.

نظر شما