شناسهٔ خبر: 167534 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

ولی اسماعیلی در حاشیه بازدید از تحریریۀ نماینده:

گاهی بخاطر معیشت مردم مقابل دولت سکوت میکنیم/ راهی جز  تعامل نداریم/ اگر مجلس با دولت مقابله کند کشور دچار تنش میشود، کارها را با گفتگو پیش می بریم/ مهمترین کار بیدار کردن دولت خوابیده و مغفول است

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی: مهمترین کار ما در حال حاضر این است که دولت خوابیده و مغفول رو بیدار کنیم ما هیچ راه حلی جز  تعامل نداریم و باید تمام سعی مان را برای پیشرفت جامعه و حل مشکلات معیشتی مردم بکنیم و دولتی که ایستاده بود  را به ریل حرکت گذاری وادار کنیم

ولی اسماعیلی نماینده گرمی و دشت مغان  در حاشیه بازدید از تحریریه نماینده در تشریح مهمترین دغدغه هایش در حوزه انتخابیه گفت: با توجه به اینکه ما جزء ۳۱ شهرستان محروم هستیم و در حوزه ما بنیاد علوی مستقر است، دغدغه اصلی شهرستان  گرمی مربوط به ساختار معیوبی است که متاسفانه از دوران ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  شکل گرفته است.

وی ادامه داد : در آن زمان مبنی بر اشرافی گری و تجمل گرایی شکل گرفت که متأسفانه  همین علت باعث شد توسعه  متوازن در شهرستان گرمی به طور مساوی انجام نشود  و یا  اینکه توسعه متوازن نوشته شده اما به آن عمل نشده است  و نتیجه  خروجی این میشود که ما در کلان شهرها ، دچار حاشیه نشینی شده ایم که بزرگترین معضل اجتماعی و امنیتی ما است.

نماینده گرمی  با اشاره به مهاجرت و کم شدن جمعیت در حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: در مجلس هشتم که بنده توفیق نمایندگی داشتم شهرستان گرمی دارای ۱۱۰ هزار نفر جمعیت بود که متاسفانه این رقم در حال حاضر ۷۴ هزار نفر شده است

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی با اشاره به رفتارهای مجلس در مواجهه با دولت  عنوان کرد:  ما در حال حاضر نمی توانیم انتظار زیادی از دولت داشته باشیم به این دلیل که اگر مجلس بخواهد با دولت مقابله کند کشور دچار تنش میشود، اما میتوانیم کارها را با گفت و گو و تعامل پیش ببریم و مجلس هم با این نوع رفتار اقتدار خود را حفظ میکند و همچنین از تنش جلوگیری میکند.

نماینده گرمی تصریح کرد: مهمترین کار ما در حال حاضر این است که دولت خوابیده و مغفول را بیدار کنیم. ما هیچ راه حلی جز  تعامل نداریم و باید تمام سعیمان را برای پیشرفت جامعه و حل مشکلات معیشتی مردم بکنیم و دولتی که ایستاده بود را به ریل حرکت گذاری وادار کنیم.

اسماعیلی گفت: دولتی که تجربه چند سال برجام را دارد باید بیدار شود  و سعی ما نمایندگان مجلس این است  در یک پکیج  وارد تعامل با دولت شویم  و به دولت در مدت زمان باقی مانده از عمرش برای رفع مشکلات بوجود آمده در جامعه کمک کنیم.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب تصریح کرد: مجلس و آقای قالیباف  به دنبال تعامل سازنده با دولت است و اگر جایی در مقابل دولت سکوت میکنیم  به دلیل معیشت مردم است حالا این دولت هم باید ملاحظه مجلس را داشته باشد.

نظر شما